قیمت گلکسی جی 4 سامسونگ

قیمت گلکسی جی 4 سامسونگ توسط یک فروشنده لو رفت!

یک خرده فروش اکراینی لیستی از مشخصات فنی کامل و قیمت گلکسی جی 4 سامسونگ (Samsung Galaxy J4) را منتشر کرده است. گوشی اقتصادی سامسونگ تا چند روز دیگر معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود سامسونگ تا چند روز دیگر از گوشی گلکسی جی 4 2018 خود پرده برداری کرده و آن را به فهرست گوشی های خانواده گلکسی J اضافه کند. علاوه بر این فروش گوشی اقتصادی جدید سامسونگ نیز با فاصله‌ای کم از معرفی آن آغاز خواهد شد. حال این سوایل پیش می‌آید که قیمت گلکسی جی 4 چقدر است؟ آیا سامسونگ با این گوشی به دنبال کسب محبویت در بازارهای ضعیف خواهد بود؟

قیمت گلکسی جی 4

یک خرده فروش اکراینی لیستی از مشخصات کامل این گوشی همراه با قیمت گلکسی جی 4 سامسونگ را به انتشار رسانده است. به ادعای وی، این گوشی اقتصادی با قیمتی در حدود 185 دلار وارد بازارهای جهانی خواهد شد. این خرده فروشی به جز قیمت، اطلاعات تازه‌ای از مشخصات فنی گلکسی J4 را نیز به انتشار رسانده که پیشتر هرگز در مورد آن‌ها نشنیده بودیم.

مشخصات فنی گلکسی جی 4

اول از هرچیزی این فروشگاه اکراینی به پشتیبانی این گوشی از دو سیم کارت همزمان اشاره کرده است. علاوه بر آن می‌توان به حضور یک نمایشگر 5.5 اینچی سوپر آمولد با وضوح HD اشاره کرد. گلکسی J4 از یک پردازنده 4 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی با نام اگزینوس 7570 ساخت خود سامسونگ بهره می‌برد که با 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی همراه شده است.

بر روی قاب پشتی گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی جای خوش کرده، در حالی که یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز برای تهیه تصاویر سلفی و مکالمات ویدیویی در بالای نمایشگر قاب جلویی به چشم می‌خورد. انرژی مورد نیاز گوشی ارزان قیمت سامسونگ توسط یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و اندروید 8 اوریو نیز به صورت پیشفرض در راس بخش نرم افزاری آن قرار خواهد داشت؛ با این حال در این محصول خبری از اسکنر اثر انگشت نیست که به نظر به خاطر کنترل قیمت گلکسی جی 4 ، سامسونگ قید استفاده از آن را زده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. والا جعبه خالیه گوشى هاى سامسونگ به برندهاى بنجل چینى بى کیفیت بدرد نخور شیائومى و هواوى مى ارزه!!!
    🙂

  2. کلا ساموسنگ خودشم برده رو.ی قیمت گوشی هاش

  3. تقریبا بیست سال پیش ارزش دلار و تومن دقیقا بر عکس بوده میدونستین؟؟

  4. پوف هم قیمت نوکیا ۶ 2018 با پردانزنده اسنپ دراگون و چهار گیگ رم مسخره کرده خودشو این سامسونگ اون از پرچمدارش که با پردازنده مسخره خودش میفرسته ایران اینم از پایین رده هاش