ال جی کیو 7

ال جی کیو 7 (LG Q7) با بدنه مقاوم در برابر نفوذ آب معرفی شد

گوشی موبایل ال جی کیو 7 (LG Q7) با صفحه نمایش 5.5 اینچی کم‌حاشیه رسما معرفی شد. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی، امکانات و قیمت ال جی کیو 7 خواهیم داشت.

ال جی کیو 7 جدیدترین موبایل میان رده کمپانی ال جی است که با پردازنده هشت هسته‌ای، امکانات خوب و اندروید اوریو به دست کاربران می‌رسد. ال جی Q7 قرار است در چندین نسخه مختلف و البته با قیمتی مناسب به فروش رسد.

ال جی کیو 7 از نمایشگر 5.5 اینچی استفاده می‌کند

موبایل پیش رو که می‌توان آن را جایگزین گوشی Q6 در نظر گرفت، باز هم به صفحه نمایش 5.5 اینچی FullVision با وضوح 1080×2160 و نسبت 18:9 مجهز شده است و پردازنده هشت هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی، دستورات کاربران را در زمانی کوتاه انجام می‌دهد. علاوه بر این، خریداران از باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، چیپ صدای HiFi Quad DAC، اندروید 8.0 اوریو و استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر و گرد و غبار برخوردار می‌شوند.

ال جی کیو 7

در رابطه با حافظه، دو مدل اصلی ال جی Q7 و Q7 آلفا به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهند شد، در حالی که Q7 پلاس با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. این تفاوت‌ها در سیستم دوربین نیز دیده می‌شود که البته در نگاه اول ممکن است کمی گیج‌کنده باشد:

  • ال جی کیو 7 آلفا: دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
  • ال جی کیو 7: دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 یا 8 مگاپیکسلی
  • ال جی کیو 7 پلاس: دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 یا 8 مگاپیکسلی

گوشی های سری Q7 حالا با قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دوربین نیز همراه شده‌اند تا لذت عکاسی با این میان رده های کره‌ای دوچندان شود.

اگرچه ال جی فعلا اطلاعات مربوط به زمان عرضه و قیمت این تلفن هوشمند را اعلام نکرده است، ولی علاقه‌مندان می‌توانند گوشی جدید ال جی را با یکی از رنگ‌های مشکی (Aurora Black)، آبی (Moroccan Blue) و بنفش (Lavender Violet) خریداری کنند.

ال جی کیو 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ضد اب بودن درجه داره؟؟