سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری

گوشی سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری (گلکسی اس 8 لایت) معرفی شد

گوشی سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری (Samsung Galaxy S Light Luxury) به عنوان نسخه میان رده گلکسی اس 8 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی جدید گلکسی S Light Luxury آشنا شوید.

گزارش‌های منتشر شده بود که نشان می‌داد سامسونگ قصد دارد از یک نسخه‌ی ارزان قیمت تر گلکسی اس 8 خود با نام گلکسی اس 8 لایت پرده برداری کند. ما ساعاتی پیش در گزارشی عنوان کردیم که این گوشی امروز با نامی متفاوت رونمایی خواهد شد. دقایقی پیش یک گوشی با شماره مدل SM-G8750 و با نام سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری در کشور چین معرفی شد.

سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری

همان گلکسی اس 8 لایت قابل انتظار

سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری از نظر طراحی شباهت بسیار زیادی به گلکسی اس 8 دارد،‌ اما نمی‌توان مشخصات فنی آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد. این گوشی از  نمایشگر Infinity Display با نسبت ابعاد 18.5:9 و اندازه 5.8 اینچی بهره می‌برد که ارائه کننده وضوح +Full HD است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی همراه با اسکنر اثر انگشت بر روی قاب پشتی جای خوش کرده است.

محل قرارگیری این اسکنر، کاملا مشابه نسخه اصلی اس 8، در سمت راست دوربین است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را نیز می‌توان بر روی قاب جلویی گوشی یافت. البته در اینجا خبری از سنسور ضربان قلب نیست که به نظر می‌رسد تصمیم حذف آن، برای مهار هزینه‌ها و قیمت نهایی دیوایس صورت گرفته است.

سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری همچنان از تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردار است و دکمه‌ی اختصاصی دستیار دیجیتالی بیسکبی را نیز می‌توانید بر روی این دستگاه در اختیار داشته باشید. علاوه بر آن باید به پشتیبانی از اتصال 4G LTE، سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ پی، شارژ بیسیم، اسکنر عنبیه چشم و سیستم تشخیص چهره اشاره کرد که از اس لایت لاکچری محصول میان رده جذابی ساخته است.

سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری

هرچند تراشه اسنپدراگون 835 را نمی‌توان در زیر قاب این گوشی میان رده یافت. به جای آن، سامسونگ از تراشه کم قدرت‌تر اسنپدراگون 660 همراه با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی استفاده کرده است. انرژی گوشی توسط یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد و سیستم عامل اندروید 8 اوریو نیز به صورت پیشفرض در راس بخش نرم افزاری آن است.

قیمت و عرضه

سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری قرار است با قیمتی در حدود 625 دلار به فروش برسد. گرچه هم اکنون پیش فروش آن با قیمت کمتر 578 دلار آغاز شده است. این گوشی در سایت JD.com که یکی از بزرگ‌ترین خرده فروشی‌های آنلاین در چین است هم اکنون موجود است. سامسونگ در حال حاضر تنها این گوشی را برای بازار چین معرفی کرده است و مشخص نیست چه زمانی قرار است آن را روانه‌ی دیگر بازارها کند. در انتها لازم به ذکر است که سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری در دو رنگ قرمز (Burgundy Red) و مشکی (Midnight Black) همراه با ایرفون های برند AKG درست همانند نسخه اصلی گلکسی اس 8 عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. واقعا هم لاکچری

  2. خیلی باید بی فکری باشه که وان پلاس 6 پونصد و سی دلاری رو نادیده بگیری و ششصد و سی تا بدی واسه این میانرده

  3. چخبرههه مگه سر اوردن

  4. هر کدومو بگیری ضرر نکردی جفتشون گوشی های قوی هستن

  5. گوشیه خیلی خوشگله مخصوصا قرمزش

  6. خدای با این قیمت گوشی های خیلی بهتری میشه گرفت مثل آنر10