گوشی بلک بری کی 2 موفق به کسب تاییدیه FCC شد

گوشی بلک بری کی 2 (BlackBerry Ke2) کمتر از 1 ماه مانده به معرفی‌اش پس از دریافت تاییدیه‌های تنا، وای فای و بلوتوث حالا موفق به کسب تاییدیه FCC‌ آمریکا شده است. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت های احتمالی گوشی اندرویدی جدید بلک بری آشنا شوید.

کمپانی تی سی ال قرار است در تاریخ 7 ژوئن (17 خرداد ماه) از جدیدترین گوشی برند بلک بری با نام بلک بری کی 2 پرده پرداری کند. گوشی بلک بری کی 2 پیشتر موفق به کسب تاییدیه های لازم از TENAA، WFA و Bluetooth SIG‌ شده بود. این محصول حالا با نزدیک شدن به زمان معرفی خود، تاییدیه FCC‌ آمریکا را نیز کسب کرده است.

گوشی بلک بری کی 2

بلک بری همواره نقش خودش را در بخش‌های خاص بازار گوشی های هوشمند ایفا می‌کند. علیرغم تمام آشفتگی‌هایی که نام تجاری افسانه‌ای بلک بری طی سالیان اخیر دست به گریبان آن‌ها بود، این آشفتگی‌ها حتی پس از آن که بخش موبایل بلک بری تحت امر کمپانی TCL در آمد نیز وجود دارد. گفته می‌شود که تنها 850 هزار نسخه از گوشی بلک بری کی وان به فروش رفته است. شاید این تعداد زیاد نباشد، اما حداقل بیشتر از گوشی قبلی بلک بری به فروش رسیده است تا چشمه‌ی امید آن‌ها همچنان بخروشد.

حال ماه‌ها است که ما در مورد یک گوشی بلک بری با کدنام آتنا صحبت می‌کنیم که حتی چند هفته پیش نخستین رندرهایش نیز به انتشار رسید. پس از آن بلک بری آتنا موفق به کسب تاییدیه تنا، بلوتوث و وای فای نیز شد تا ما حالا بیش از هر زمان دیگری با آن آشنا باشیم. بلک بری تنا در واقع نسل جدید گوشی کی وان خواهد بود که احتمالا با نام کی 2 وارد بازار می‌شود.

گوشی بلک بری کی 2

رندرهای گوشی بلک بری کی 2

شکل و ظاهر کلی گوشی تفاوت چندانی با نسخه اصلی بلک بری کی وان نداشته است، اما حالا از ارگونومی بهتری برخوردار بوده تا در دست گیری گوشی لذتبخش‌تر باشد. کلید پاور این محصول نیز حالا متفاوت شده است. شاید این‌ها تفاوت‌های اندکی باشد، اما می‌توان به عنوان یک نسخه‌ی اصلاح شده از کی وان، قابل قبول دانست. این بدان معناست که بار دیگر شاهد حضور یک کیبورد QWERTY و یک نمایشگر با نسبت ابعاد 3:2، درست همانند KeyOne خواهیم بود.

مشخصات فنی گوشی بلک بری کی 2

گوشی بلک بری کی 2 برای نخستین بار در طول تاریخ محصولات بلک بری، به دوربین دوگانه پشتی مجهز خواهد شد. جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یک درگاه USB نوع C‌ نیز به لطف رندرهای به بیرون درز پیدا کرده از آن بر روی گوشی وجود دارند. ما همچنین شنیده‌ایم که در بخش فنی این گوشی نیز می‌توانیم شاهد حضور تراشه اسنپدراگون 660 همراه با 6 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 8 اوریو باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. این گوشی مال افراد خاص و با سلیقه است چیه این گوشیای 5.6 اینچی مثله یه کفش دست ادما همه گوشیه مثله هم ، زشتو جواد ولی این گوشی خدایه تمام گوشیاست

  2. اشتباه نکن این یکی از بهترین برند هاست

  3. شایدم مدلش قدیمی باشه ولی بازم شیکه

  4. کسی از اینام میخره مگ؟

    همه دنبال گوشی هستند که حاشیه نداشته باشه
    بعد ایشون گوشی میزنه کایبورد فیزیکی

    ینی واقعا کسی هست اینارو بخره؟