اختلال اینترنت

اختلال اینترنت بر اثر اعمال فیلترینگ تلگرام است

دلیل اختلال اینترنت در روزهای اخیر مشخص شد. رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد اختلالی که در روزهای اخیر در اینترنت کشور شاهد بودیم به دلیل اعمال فیلترینگ تلگرام است.

حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص مشکلاتی که اخیرا در اینترنت کشور مشاهده شده توضیح داد. وی اظهار کرد اختلال اینترنت که این روزها شاهدیم و البته همیشه پیگیری هم کرده‌ایم و بسیاری از آن‌ها نیز رفع شده، به دلیل اعمال فیلترینگ تلگرام است. فلاح جوشقانی تاکید کرد که هیچ کاهش سرعتی در پهنای باند اینترنت اعمال نشده است.

احتمال بروز اختلال اینترنت اعلام شده بود

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ادامه افزود وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیش از این نیز احتمال بروز اختلال در اینترنت به دلیل اعمال فیلترینگ را اعلام کرده بود و مراجع تصمیم‌گیر با اطلاع از این موضوع، تصمیم‌گیری کرده‌اند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از پیگیری این سازمان برای حل مشکل اینترنت خبر داد و گفت به صورت مرتب و 24 ساعته پیگیر گزارش‌های مردمی و اصلاح کیفیت و حداقل‌سازی عوارض تحمیلی ناشی از اختلال اینترنت هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. به این میگن با یه تیر دوتا نشون زدن

  2. من یکی رو که دیوانه کرده این قطع ی وصلی

  3. شهر ما کلا همه چی قطع شده بود

  4. همش ضرر
    یکی بگه چی نصیبمون شده از فیلترینگ تلگرام؟