محدودیت اینترنت

محدودیت اینترنت رسانه‌ها برطرف خواهد شد

محدودیت اینترنت رسانه‌ها برداشته می‌شود. شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع ذی‌صلاح، به مشکلات ارتباطات رسانه‌ها و خبرنگاران رسیدگی خواهد شد و محدودیت‌های موجود برطرف می‌شود.

شرکت ارتباطات زیرساخت از رسیدگی به مشکلات ارتباطات اینترنت دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سفارت خانه‌ها و سایر عرضه‌دهندگان خدمات عمومی خبر داد. در اطلاعیه‌ای که توسط شرکت ارتباطات زیرساخت منتشر شده، اعلام شد که با عنایت به بروز اختلال در ارتباطات VPN، با وجود تمهیدات اندیشیده شده به منظور حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از بروز مشکل برای کسب و کارها و دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سفارت خانه‌ها و سایر ارائه دهندگان خدمات عمومی در صورت وجود هرگونه اختلال در ارتباطات، بدین وسیله از تمامی مراکز فوق تقاضا می‌شود موارد موجود را به آدرس رایانامه help@tic.ir ارسال کنند.

رفع محدودیت اینترنت برای رسانه‌ها و خبرنگاران

شرکت ارتباطات زیرساخت همچنین اعلام کرد خود را ملزم می‌داند در ساعات اداری و در اسرع وقت پس از دریافت درخواست نسبت به رفع مشکل محدودیت اینترنت رسانه‌ها اقدام و نتایج را به درخواست‌کنندگان اطلاع‌رسانی کند. علاوه بر آن، برای تسهیل در ارتباطات خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، نشریات خبری و روزنامه‌ها، پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع ذی‌صلاح، پس از دریافت لیست از معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، هماهنگی‌های لازم برای رفع محدودیت اینترنت رسانه‌ها توسط مراجع قانونی به عمل خواهد آمد.

طبق این اطلاعیه، متقاضیان باید درخواست رفع محدودیت را با حداقل اطلاعات، شامل نام شرکت یا دستگاه، آی پی اختصاصی، شرکت اینترنتی سرویس‌دهنده و حوزه فعالیت، تکمیل و ارسال کنند. وزیر ارتباطات در سال گذشته اظهار کرده بود که کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، مصوبه‌ای را تایید کرده تا خبرنگاران و رسانه‌ها بتوانند به اینترنت بدون فیلتر دسترسی داشته باشند. وی تاکید کرده بود که اینترنتی باید در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد تا بتوانند از منابع اطلاعاتی بدون محدودیت استفاده کنند و آمادگی داریم تا زیرساخت فنی آن را برای همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. چه فرقی میکنه وقتی همه رسانه هامون زردن

  2. دروغه . هرچیزی که (ظاهرا به نفع مردم باشه) میگن ، دقیقا برعکسشو عمل میکنن

  3. دروغه . هرچی که اینا میگن دقیقا برعکسشو عمل میکنن

  4. و هم چنان ظلم به مردم ایران .. ایا از خواب بیدار نمیشین؟