قیمت اچ تی سی U12 پلاس

قیمت اچ تی سی U12 پلاس سهوا از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت لو رفت!

قیمت اچ تی سی U12 پلاس همراه با تصاویر و اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این تلفن هوشمند از طریق وب‌سایت رسمی شرکت لو رفت! گوشی +HTC U12 با سخت افزار بسیار قدرتمند به فروش می‌رسد.

رولاند کوانت با انتشار تصویری از وب‌سایت رسمی اچ تی سی، قیمت اچ تی سی U12 پلاس را افشا کرد. علاوه بر این، ما حالا تصاویر و اطلاعاتی مفید از مشخصات فنی موبایل جدید تایوانی‌ها داریم.

قیمت اچ تی سی U12 پلاس

به نظر می‌رسد کارکنان اچ تی سی مشغول آزمایش صفحه فروشگاهی پرچمدار جدید خود بودند که سهوا، بسیاری از جزئیات مربوط به اسمارت فون را لو داده‌اند. اگرچه این صفحه به سرعت حذف شده است، ولی اطلاعات آن از چشمان تیزبین اهالی اینترنت دور نمانده و وب‌سایت ورج موفق به دریافت همه این اطلاعات شده است.

اچ تی سی +U12 در سه رنگ مختلف مشکی (Ceramic Black)، قرمز (Flame Red) و آبی (Perspective Blue) روانه بازار خواهد شد. قاب پشتی میزبان اسکنر اثر انگشت و دوربینی دوگانه با آرایشی افقی است و به نظر می‌رسد کاربران باید خود را برای بدنه‌ای ضخیم‌تر از قبل آماده کنند.

قیمت اچ تی سی U12 پلاس

بسیاری از تولیدکنندگان تلفن های همراه به استفاده از نمایشگرهای اولد روی آورده‌اند، اما نسل جدید پرچمداران اچ تی سی هم‌چنان با نمایشگر ال سی دی تولید می‌شود. به طور دقیق‌تر، +HTC U12 به صفحه نمایش Super LCD6 با وضوح 1440×2880 تجهیز خواهد شد. دستگاه پیش رو از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرد و خریداران از 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 2 ترابایت و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهند شد. اسپیکرهای BoomSound نیز تجربه‌ای بسیار خوب از صدای بلند و شفاف را برای شما رقم خواهند زد.

قیمت اچ تی سی U12 پلاس

اطلاعات قبلی از وجود نسخه 64 گیگابایتی این گوشی با 6 گیگابایت حافظه رم خبر داشتند. اگرچه فعلا جزئیات مربوط به قیمت این مدل در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما نسخه 128 گیگابایتی با قیمت 5 و 888 یوان (تقریبا 925 دلار) به دست کاربران می‌رسد.

قیمت اچ تی سی U12 پلاس

پرچمدار اچ تی سی، فردا طی مراسمی رسمی معرفی می‌شود.

تصاویر اچ تی سی U12 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. نگا نگا عوضیا رنگ سامسونگ اس9 پلاس قرمزه رو اسکی رفتن

  2. رنگ حال بهم زنی داره

  3. قیافش که زیاد جالب نیست

  4. اووووووه 925 دلار!!!!!!!!
    امیدوارم اشتباه باشه یعنی اینطوری HTC قبر خودشو کنده