نتایج بنچمارک اچ تی سی یو 12 پلاس

نتایج بنچمارک اچ تی سی یو 12 پلاس با تراشه اسنپدراگون 845 منتشر شد

نتایج بنچمارک اچ تی سی یو 12 پلاس (+HTC U12) ساعاتی پیش از معرفی رسمی آن منتشر شد. پرچمدار سال 2018 اچ تی سی هم پای رقبای خود، به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز خواهد بود.

کمپانی اچ تی سی تا ساعاتی دیگر سرانجام از جدیدترین پرچمدار خود برای سال 2018 پرده برداری می‌کند. نام این گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس است و تقریبا هیچ چیز پنهانی از این گوشی باقی نمانده است که ما ندانیم. حتی اوایل روز گذشته نیز اچ تی سی به شکل خیلی اتفاقی صفحه‌‌ی رسمی مربوط به این گوشی را در سایت خود به انتشار رساند!

در حالی که ما پیشتر رندرهای بیانیه مطبوعاتی، تصاویر نگاه نزدیک و بخش عمده‌ای از مشخصات فنی این گوشی را دیده‌ایم، تا به امروز شاید تنها امتیاز بنچمارک اچ تی سی یو 12 پلاس بود که دیده نشده بود. خبر جالب اینکه ساعاتی پیش، شاهد حضور این گوشی در سایت امتیازگیری Geekbench‌ بودیم و می‌توانیم حالا امتیازهای کسب شده توسط پرچمدار جدید اچ تی سی را نیز در زیر مشاهده کنیم.

نتایج بنچمارک اچ تی سی یو 12 پلاس

امتیاز بنچمارک اچ تی سی یو 12 پلاس حضور تراشه اسنپدراگون 845 در زیر قاب این گوشی را تایید می‌کند. این محصول همچنین به یک رم 6 گیگابایتی نیز مجهز خواهد بود، پس هیچ مشکلی بابت مالتی تسکینگ وجود نخواهد داشت.

نتایج بنچمارک اچ تی سی یو 12 پلاس

امتیاز بنچمارک اچ تی سی یو 12 پلاس در حال تک هسته‌ای 2407 و در حالت چند هسته‌ای 8895 بوده است. در یک بنچمارک دیگر گرفته شده نیز این گوشی امتیازهای 2404 و 2953 را به ثبت رسانده است. این دقیقا هم سو با سایر پرچمداران اندرویدی است که سال جاری معرفی شده‌اند. این دیوایس همچنین از اندروید 8 اوریو برخوردار خواهد بود.

انتظار می‌رود یو 12 پلاس به یک نمایشگر 6 اینچی با وضوح 2880 در 1440 پیکسل و نسبت ابعد 18:9 تجهیز باشد. این نمایشگر، بر خلاف اکثر گوشی های اندرویدی امسال،‌از طراحی ناچ برخورارد نیست و به شکل مستطیلی طراحی شده است. حافظه داخلی این گوشی بین 64 الی 256 گیگابایت حواهد بود و یک ماژول دوربین دوگانه 12 + 16 مگاپیکسلی همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز بر روی آن نقش بسته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*