نمادهای فرازمینی در صحرایی در چین جنجال به پا کرده‌اند!

کشف نمادهای فرازمینی در صحرایی در چین جنجال به پا کرد!

نمادهای فرازمینی اصطلاحی است که برخی از علاقه‌مندان به مبحث موجودات فضایی برای توصیف تصاویر ماهواره‌ای تهیه‌شده از صحرایی در چین استفاده کرده‌اند؛ تا این لحظه جنجال‌های زیادی در مورد این اشکال عجیب به پا شده است!

نمادهای فرازمینی مفهومی کلی در بحث جنجالی و داغ موجودات فضایی و بیگانگان است که در میان علاقه‌مندان به این موضوع، به اشکالی عجیب و غریب که منشا آن‌ها عمدتا نامعلوم است، نسبت داده می‌شود.

به صورت کلی چنین اشکالی در مکان‌های مختلف و بر روی اشیا گوناگون دیده شده‌اند و از مزرعه‌های ذرتی که حلقه‌های عجیبی بر روی خود دارند گرفته تا آثار باستانی به جا مانده از تمدن‌های چند هزار ساله، توجه بسیاری را در مبحث فرازمینی‌ها به خود جلب کرده‌اند.

البته آثار باستانی عجیب دیگری مانند خطوط نازکا در صحرای پرو وجود دارند که با وجود ابعاد عظیم و این حقیقت که تماشای اکثر نقش‌های خطوط تنها با هواپیما یا ماهواره ممکن است، اشکالی آشنا را به ما نشان می‌دهند؛ با این حال در این رابطه هم ‌صحبت‌های مختلفی مطرح شده و به دلیل قدمت چند هزار ساله خط‌ها، بحث ارتباط آثار نازکا با موجودات فضایی همچنان داغ است.

با این تفاسیر به تازگی پدیده مشابهی به خطوط نازکا در صحرایی دورافتاده در چین مشاهده شده که با وجود اینکه قدمت آن به هیچ وجه به پای نقش‌های پرو نمی‌رسد، به همان اندازه مورد توجه طرفداران بحث بیگانگان قرار گرفته است.

نمادهای فرازمینی در صحرایی در چین جنجال به پا کرده‌اند!

یکی از نمونه تصاویر ماهواره‌ای نمادهای فرازمینی در صحرای چین

این اشکال که با اصطلاح نمادهای فرازمینی توصیف شده‌اند، عجیب و غیرمعمول به نظر می‌رسند و تصاویر مربوط به آن‌ها از طریق سرویس نقشه گوگل تهیه شده و برای اولین بار در وب سایت ردیت در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند.

نمادهای فرازمینی در صحرایی در چین جنجال به پا کرده‌اند!

برخی می‌گویند که نمادهای مورد نظر به پایگاه‌های موجودات فضایی در چین ارتباط دارند و عده‌ای هم ایده ارتباط ابر قدرهای جهان با فرازمینی‌ها را مطرح کرده‌اند. این شما و این هم مابقی عکس‌های ماهواره‌ای نقش‌های عجیب صحرای چین:

تصاویر نمادهای فرازمینی صحرای چین

نمادهای فرازمینی در صحرایی در چین جنجال به پا کرده‌اند! نمادهای فرازمینی در صحرایی در چین جنجال به پا کرده‌اند! نمادهای فرازمینی در صحرایی در چین جنجال به پا کرده‌اند!

نمادهای فرازمینی در صحرایی در چین جنجال به پا کرده‌اند!

البته عده زیادی هم گفته‌اند که چنین نقش‌هایی می‌توانند به آزمایش‌های مختلف انجام‌شده بر روی تجهیزات نظامی و جاسوسی چین مرتبط باشند و لازم نیست که هر پدیده عجیبی را به موجودات فضایی نسبت بدهیم؛ شما در مورد علامت‌های دیده‌شده در این صحرا چه نظری دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. فکر کنم خود دولت مردم رو گزاشتن سرکار تا کارا دیگشون رو بندازن گردن اونا

  2. وجود دارند همانگونه که انسانها و گونه های زیادی از موجودات زنده بر روی کره زمین زندگی میکنند زیاد اهمیت ندید فقط به فکر تربیت نسلهای بعد باشید و زندگی خودرا بکنید آنها کاری به انسانها ندارند.

  3. اگر به فرض محال موجودات فرازمینی وجود داشته باشند چرا باید از نمادها و اشکالی که ما میشناسیم استفاده نمایند ؟
    این اشکال ساخته دست بشر دو پای زمینی میباشد

  4. امکان اینکه انها این علائم را در جا های مختلف کره زمین میگذارند این باشه که بما تبحرشان را نشان دهند تقریبا صفر است!!
    همانطور که ما چیزی را پیدا ویا در موردش به نتیجه میرسیم رویش علامتی میگذاریم انها هم در جاهای مختلف بنا به نوع کار انجام شده علامت گذاری میکنند. (بقول معروف میشن کمپلیتد!)

  5. این فضایی ها میان هفته ای یبار جنجال به پا میکننو میرن ها

  6. باید قدمتش مشخص بشه و اینکه توی زمان ساختش چه قومی اونجا زندگی می کردن

  7. بنظره من ممکن هم هست که این یه تکنولوژی برای علامت گذاری رو سطح سیارات دیگه باشه تا ماهواره ها و فضا پیما ها برای کاوش و فرود روی سطح سیارات نقاط مورد نظر رو راحت تر پیدا کنند.

  8. به هیچ وجه موچودات و انسان های پیشرفته و هوشمندتر احتیاج به این موش و گربه بازی ها ندارن و این موارد با توجه به تحقیقات گسترده من جزء تسلیحات کشورهای تکونوزیک و پیشرفته جهان برای به چالش کشیدن ذهن انسان امروزی است.نفع در مبهم بودن پدیده خواهد بود.!

  9. خیلیم دقیق رسم شدن