کیا اسپورتیج فیس لیفت 2019

جزئیات رسمی کیا اسپورتیج فیس لیفت 2019 با چند عکس منتشر شد

کمپانی کیا نخستین جزئیات رسمی از خودرو کیا اسپورتیج فیس لیفت 2019 (Kia Sportage 2019) را به همراه چند عکس منتشر کرد. این خودرو شاسی بلند جمع و جور از طراحی و پیشرانه جدید همراه با امکانات ایمنی مدرن‌تری برخوردار خواهد بود.

تنها یک هفته از زمانی که یک خودرو پیش تولیدی کیا اسپورتیج فیس لیفت 2019 در جلوی دوربین‌ها ظاهر شده بود گذشته است و حالا خود کمپانی کیا کره نخستین تصاویر و جزئیات رسمی نسل جدید کراس اوور کامپکت خود را منتشر کرده است. همانطور که از تصاویر رندرهای رسمی این خودرو می‌توان انتظار داشت، این نسخه با پیروی از خودروهای خط GT اینک طراحی اسپورت‌تری را دریافت کرده است.

کیا اسپورتیج فیس لیفت 2019

شاید یکی از واضح‌ترین تغییرات آن در قسمت جلو، جایی است که چراغ‌های مه شکن ال ای دی این خودرو به سبک «قالب یخی» پورشه توسط مجموعه متفاوتی به عنوان بخشی از تغییرات سپر جلو و آب راهه‌های بزرگ شبیه به پنج ضلعی، درآمده است. چراغ روشنایی چهار نقطه نیز همچنان وجود دارد، زیرا اکنون چراغ‌های جلو به شکل مجزایی از هم دیده می‌شوند.

کیا اسپورتیج فیس لیفت 2019

جلوپنجره سبک دماغ ببر نسخه GT لاین حالا کمی براق‌تر و با ظرافت بیشتری در این خودرو به کار رفته است، در حالی که خطوط نقره‌ای بیشتری بر روی آن نمایان است. همچنین در اینجا یک باله برجسته افقی ورودی هوای جلویی را به دو نیمه تقسیم کرده است و تا امتداد مرکز سپر جلو نیز ادامه پیدا کرده است.

کیا اسپورتیج فیس لیفت 2019

با ورود به داخل کابین، شما یک فرمان جدید و یک باکس تجهیزات جدید را می‌توانید مشاهده کنید. کیا تنها از تریم دو رنگ مشکی و خاکستری در مدل‌های ارزان‌تر اسپورتیج جدید خود استفاده کرده است، در حالی که مدل GT لاین از صندلی‌های چرمی بهره می‌برد. صندلی‌ها توسط چرم مشکی با خطوط انتخابی قرمز پوشیده شده‌اند.

مشخصات فنی کیا اسپورتیج فیس لیفت 2019

از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید فنی کیا اسپورتیج 2019 ، حضور یک پیشرانه 2 لیتری “R” چهار سیلندر +EcoDynamics است. این یک پیشرانه 4 سیلندر توربودیزل است که شامل یک واحد شروع کننده/ژنراتور هیبریدی خفیف و یک باتری 48 ولت است. بر اساس مقررات آزمایش‌های آلایندگی WLTP، این پیشرانه میزان انتشار CO2 را تا 4 درصد کاهش می‌دهد.

شما باید با پیشرانه قدیمی 1.7 لیتری CRDi نیز خداحافظی کنیدف چرا که کیا آن را با یک پیشرانه 1.6 لیتری U3 CRDi جدید جایگزین کرده است که به عنوان پاکترین موتور دیزلی این شرکت شناخته می‌شود. این مدل قادر به تولید 113 یا 134 اسب بخار، بسته به مدل انتخابی شما است، در حالی که مدل قدرتمندتر با سیستم رانندگی چهار چرخ محرک و سیستم انتقال 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به عرضه خواهد رسید. این پیشرانه اوایل سال 2018 همراه با اپتیمای جدید معرفی شد.

از دیگر به‌روزرسانی‌ها باید به اضافه شدن امکاناتی همچون کروز کنترل هوشمندبا عملکرد توقف و حرکت، سیستم هشدار به راننده در هنگام خستگی و نمایشگر نقاط کور خودرو برای کمک به پارک بهتر اشاره کرد. بست به نسخه‌ی انتخابی، فیس لیفت کیا اسپورتیج 2019 از یک نمایشگر 7 اینچی لمسی یا یک نمایشگر 8 اینچی بدون فریم بهره‌مند خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه