رنو مگان RS جدید

عملکرد ضعیف رنو مگان RS جدید در تست های سرعت

یک کانال یوتیوبی ویدیویی از تست های سرعت رنو مگان RS جدید را منتشر کرده است. در این ویدیو می‌توان عملکرد ضعیف Renault Megane RS را برای رسیدن به حداکثر سرعت رسمی اعلام شده توسط شرکت رنو مشاهده کنید!

هاچ بک ها معمولا اتومبیل هایی مختص جوانانی هستند که به دنبال عملکرد، کیفیت عملی و مقرون به صرفه بودن در یک پکیج جذاب هستند. با این حال با پیدایش خودروهای هاچ بکی که 300 یا بیش از این مقدار اسب بخار را تولید می‌کنند، بحث قیمت کمی به حاشیه رفته است. رنو مگان RS جدید یکی از این دسته محصولات است که با قیمتی بالغ بر 36 هزار دلار در ایالات متحده به فروش می‌رسد. این خودرو می‌تواند انرژی برابر با 276 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن‌متر را به نولید برساند.

وقتی این مشخصات را بر روی کاغذ می‌خوانید همه چیز خوب و درست به نظر می‌رسد، اما وقتی یک رنو مگان RS جدید خریداری می‌کنید، آنگاه است که محدودیت‌های پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ شده 4 سیلندر آن مشهود می‌شود.

یک ویدیو جدید در کانال یوتیوبی مشهور AutoTopNL به انتشار رسیده که نشان می‌دهد مگان RS در چه مدت زمانی به حداکثر سرعت 255 کیلومتر بر ساعتی خود می‌رسد. بر اساس این ویدیو، مگان RS می‌تواند در مدت 5.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که تا اینجای کار مشابه هوندا سیویک Type R است. با این حال،‌ در شتابگیری ثانویه راننده موفق به کسب حداکثر سرعت رسمی اعلام شده نمی‌شود و خودرو به سرعت 245 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

ویدیوی تست های سرعت رنو مگان RS جدید

اما آیا به زمان زیادی برای رسیدن به حداکثر سرعت اعلام شده، یعنی 455 کیلومتر بر ساعت نیاز است؟ رنو مگان RS جدید گرچه شتاب پایین‌تری نسبت به برخی از رقبای خود دارد، اما زمانی که به سرعت 225 کیلومتر بر ساعت می‌رسد شتاب آن دیوانه کننده است. مگان در مدت 37 ثانیه به این شتاب می‌رسد که قابل احترام است. اما 7 کیلومتر بعد آن، نیازمند 48 ثانیه دیگر است! این می‌تواند برای عاشقان سرعت بسیار دردناک باشد. دومین تلاش (که زمانبندی نشده است) فاصله 7 کیلومتری این بار در 18 ثانیه را نشان می‌دهد که به مراتب سریع‌تر از گذشته است. بدین ترتیب راننده برای رسیدن به حداکثر سرعت اعلام شده از 255 کیلومتر بر ساعت، باید 46 ثانیه صبر کند.

این کانال یوتیوبی، ویدیویی از عملکرد دو خودروی هوندا سیویک Type R و یک فورد Focus RS را نیز به انتشار رسانده است. سیویک 306 و فورد 350 اسب بخار را تولید می‌کنند. Focus RS همچنین از سیستم چهار چرخ محرک برخوردار است، در حالی که در سیویک، نیروی تولیدی به چرخ‌های جلویی انتقال پیدا می‌کنند که می‌تواند پیشرفت جزئی را به ارمغان بیاورد.

با این حال ویدیوی منتشر شده نشان می‌دهد سیویک حدود 5 ثانیه سریع‌تر از فورد Focus RS به سرعت 250 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. در مجموع سیویک Type RS در حدود 39 ثانیه و فورد Focus RS نیز در حدود 44 ثانیه به طول می‌انجامد تا به این سرعت دست پیدا کنند. هرچند این نمی‌تواند معیار علمی از دو خودرو باشد، اما تماشای آن جذاب است. هاچ بک‌ها خودروهای جذابی برای مشتریانی هستند که به دنبال کسب تجربه‌ی جدیدی با خودروی بعدی خستند. با این حال، تمام آن‌ها با هم یکسان نیستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. برعکس قیافش که جذابه حسابی خراب کرده