تصاویر هوایی زیبا و خیره‌کننده‌ای از کابین خلبان یک بوئینگ 747

تصاویر هوایی زیبا و خیره‌کننده‌ای از کابین خلبان یک بوئینگ 747

تصاویر هوایی زیبا و شگفت‌انگیزی که در این مطلب خواهیم دید توسط خلبان باتجربه و عکاس خوش‌ذوقی به نام کریستین ون هایست به ثبت رسیده‌اند و سیاره ما را از زاویه‌ای منحصر به فرد به نمایش می‌گذارند.

تصاویر هوایی زیبا و چشم‌نوازی که خلبان حرفه‌ای، کریستین ون هایست (Christiaan van Heijst)‌ شکار می‌کند، شهرت قابل‌توجهی را برای او به هم زده‌اند؛‌ ون هایست که بیش از یک دهه است که کار خلبانی را با هواپیماهای کوچک و بزرگ انجام داده و در کنار این شغل شگفت‌انگیز، عکاسی هم می‌کند، به تازگی مجموعه خیره‌کننده‌ای از تصاویری که از کابین یک هواپیمای بوئینگ 747 تهیه کرده را با جهانیان به اشتراک گذاشته است.

این خلبان ماهر که 34 سال سن دارد تا به حال بیش از 8 هزار ساعت پرواز را در کارنامه‌اش ثبت کرده که تنها 4 هزار ساعت از این زمان به هواپیمای معروف بوئینگ 747 مربوط می‌شود. ون هایست از قدیم به حرفه عکاسی علاقه داشته و پس از مدت‌ها عکس‌برداری در حین پرواز، به سطحی از مهارت رسیده که بتواند در شرایط کم‌نور کابین خلبان، عکس‌هایی به یاد ماندنی را ثبت کند.

تصاویر هوایی زیبا و خیره‌کننده‌ای از کابین خلبان یک بوئینگ 747

در سال 2014 شهرت ون هایست به دلیل ثبت عکس عجیبی که در بالا می‌بینیم جهانی شد؛ این تصویر به نورهای مرموزی در بالای بخشی از اقیانوس آرام در نزدیکی جنوب شرقی روسیه مربوط می‌شود. تا به امروز هنوز کسی با اطمینان کامل نمی‌داند که این نورها به چه دلیل به وجود آمده‌اند، اما توضیح‌های احتمالی شامل آزمایش‌های سری ارتش روسیه و یا پدیده‌های طبیعی اقیانوسی می‌شوند. البته خود ون هایست معتقد است که شانس دخالت تجهیزات مخفی روسیه در این اتفاق بسیار بالاست.

تصاویر هوایی زیبا و خیره‌کننده‌ای از کابین خلبان یک بوئینگ 747

این خلبان خلاق گفته است که برای تهیه تصاویر هوایی زیبا مجموعه اخیر از دوربین نیکون D850 استفاده کرده است و کیفیت بالای مواد پنجره‌های کابین خلبان هم که به نسبت پنجره‌های مسافران شفاف‌تر هستند، کمک زیادی به زیباتر شدن هرچه بیشتر عکس‌های هوایی کرده است.

ون هایست که در سال 2016 کتابی به نام “Cargopilot” را از ماجراجویی‌هایش منتشر کرد، هم‌اکنون تازه‌ترین عکس‌های خود را در وب سایت و حساب اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد و در فضای مجازی هم بیشتر با نام “jpcvanheijst” شناخته می‌شود.

در ادامه شما را به تماشای گلچینی از بهترین عکس‌های ثبت‌شده توسط این خلبان حرفه‌ای دعوت می‌کنیم:

تصاویر هوایی زیبا و دیدنی کریستین ون هایست

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. عمو هواپیما رو نندازی سلفی رو بیخیال