زمان آماده به کار گوشی لنوو Z5

زمان آماده به کار گوشی لنوو Z5 حدود 45 روز خواهد بود!

یکی از مدیران لنوو ادعا کرده است که زمان آماده به کار گوشی لنوو Z5 با هر بار شارژ کامل حدود 45 روز خواهد بود. لنوو زد 5 احتمالا خرداد ماه معرفی می‌شود و از قابلیت‌های منحصر به فردی بهره می‌برد.

لنوو به دنبال رونمایی از یک گوشی هوشمند جدید است که متفاوت از تمام گزینه های موجود در حال حاضر بازار است. این کمپانی ادعا کرده که گوشی جدیدش از نسبت ابعاد صفحه به بدنه بیش از 95 درصدی برخوردار است. این به معنای یک گوشی تمام صفحه بدون حضور قسمت ناچ است. حال لنوو در تازه‌ترین مبحث مطرح شده در مورد گوشی لنوو Z5 در مورد شرایط آماده به کار بودن آن با هر بار شارژ سخن گفته است. این گوشی می‌تواند با هر بار شارژ کامل، تا 45 روز آماده به کار باقی بماند.

طی هفته‌های گذشته تیزرهای تبلیغاتی مختلفی از گوشی لنوو Z5 منتشر شده است که به حافظه داخلی 4 ترابایتی و حضور سیستم دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی این گوشی اشاره داشته‌اند. حال چانگ چنگ، یکی از مدیران لنوو در تازه‌ترین اطلاعات مربوط به گوشی لنوو Z5 در مورد حضور یک باتری قدرتمند زیر قاب آن سخن گفته است. بدون تایید ظرفیت باتری، چنگ ادعا می‌کند که حالت آماده به کار گوشی لنوو Z5 در حدود 45 روز خواهد بود.

چنگ همچنین در اخرین پست ویبو خود اشاره کرده است که لنوو در آینده‌ای نزدیک دعوتنامه‌های رویداد معرفی از این گوشی جذاب را ارسال خواهد کرد. این بدان معناست که فاصله‌ی زیادی تا معرفی پرچمدار سال 2018 گوشی های لنوو باقی نمانده است. برخی معتقدند این کمپانی چینی در تاریخ 24 خرداد ماه از گوشی لنوو Z5 پرده برداری خواهد کرد.

به جز این‌ها، اخیرا نمونه تصاویر تهیه شده توسط دوربین لنوو زد 5 نیز در ویبو به انتشار رسیده است که می‌تواند خبر از حضور برخی قابلیت‌های داخلی هوش مصنوعی درون اپلیکیشن دوربین این گوشی را تایید کند. طی چند ماه گذشته، کمپانی‌های مختلفی از جمله ال جی و هواوی قابلیت‌های هوش مصنوعی را به اپلیکیشن دوربین گوشی های خود برده‌اند و حالا لنوو نیز می‌تواند دنباله رو آن‌ها باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. نه بابا خودش یه رکوردهه

  2. کاش به جای درصد بزرگی صفحه نمایش گوشی ها، سر شارژدهی گوشی ها باهم رقابت میکردن

  3. تو باز مشغول شدی؟

  4. به زودی ازشون شکایت میکنیم حالششون جا بیاد

  5. این فاناوری رو از سامسونگ دزدیدن دزدای کثیف