گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018

گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018 ؛ استاندارد جدیدی در بازار گوشی های اقتصادی

گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018 (Huawei Y7 Prime 2018) با صفحه نمایش FullView و دوربین دوگانه، استانداردهای جدیدی بر بازار گوشی های اقتصادی حاکم کرد. در ادامه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی میان رده آشنا می‌شوید.

بیشتر گوشی های هوشمند پرچمدار در نیمه اول سال 2018 از صفحه نمایش FullView استفاده کرده‌اند. به نظر می‌رسد با عرضه گوشی جدید سری Y هواوی فناوری دستگاه‌های پرچمدار و میان رده به دستگاه‌هایی پایین رده و اقتصادی هم وارد شده است. در مورد دوربین دوگانه نیز همین قاعده حاکم است، چرا که این فناوری مربوط به دستگاه‌های پرچمدار تاکنون بوده که با ورود به گوشی مانند وای 7 پرایم 2018 استانداردی جدید در این بخش هم به بازار گوشی های اقتصادی وارد شده است.

گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018

ویژگی‌های برتر گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018

صفحه نمایش FullView: یک تجربه کاملا متفاوت

بازار گوشی های هوشمند تحت تاثیر دستگاه‌های بالا رده در هر سال تغییرات زیادی به خود می‌بینید. شرکت‌های مطرح با صرف هزینه‌های زیاد فناوری‌های جدید را وارد دستگاه‌های بالا رده می‌کنند. مثلا سامسونگ در سری اس دارای ویژگی همانند FullView است، مدل‌های اقتصادی آن مانند Galaxy J7 همچنان از صفحه نمایش 5.5 اینچی سنتی استفاده می‌کنند.

صفحه نمایش 5.99 اینچی FullView تمام صفحه گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018 در ابعاد بدنه‌ای مجهز شده که معمولا صفحه نمایش‌های 5.5 اینچی در آن جای می‌گیرد. نسبت ابعاد 18:9 کاملا برای نسل جوان مناسب است چرا که حدود 12.5 درصد محتوای بیشتری نسبت به سایر گوشی‌های 5.5 اینچی ارائه می‌دهد.

دوربین اصلی دوگانه + فلاش سلفی

عملکرد دوربین عامل مهمی در گوشی های هوشمند است، اما در بسیاری از تلفن‌های اقتصادی به دلیل هزینه، تنها از یک دوربین استفاده می‌ شود. بسیاری از تلفن‌های پیشرفته مانند HUAWEI Mate 10، دوربین دوگانه را به اجرا رسانده‌اند، در حالی که اخیرا Huawei P20 Pro حتی یک دوربین سه گانه را معرفی می‌کند.

برای بهبود تجربه عکاسی، گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018 دارای دوربین پشت 13 مگاپیکسلی به علاوه 2 مگاپیکسلی است که جلوه‌های متفاوتی از بوکه را فراهم می‌کند. عمق میدان بهتر و همچنین پرتره‌های طبیعی ازجمله مزیت‌های دوربین دوگانه به شمار می‌آید.

HUAWEI Y7 Prime 2018 با توجه به ویژگی‌های خود برای مشتریان جوان، یک دوربین جلو 8 مگاپیکسلی با فلاش Selfie tone دارد. این فلاش، میزان روشنایی را با توجه به محیط اطراف آن تنظیم می‌کند. به همین دلیل تصاویر سلفی طبیعی‌تر است. فلاش Selfie toning نیز می‌تواند به صورت دستی تنظیم شود. خروجی تمام حالت‌ها، تصاویر خیره‌کننده است که حتی در نور کم ثبت‌شده باشد.

باز کردن قفل چهره + باز کردن اثرانگشت

باز شدن قفل دستگاه با چهره به عنوان یکی از بهترین تکنولوژی‌های تلفن همراه به شمار می‌رود و به تازگی برای گوشی های هوشمند رواج پیداکرده اما این در مدل‌های اقتصادی جریان ندارد.

گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018 یک استثنا است. این گوشی برای اولین بار این فناوری منحصربه‌فرد را در درون خود جای داده است. اگر با Samsung Galaxy J7 مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که تنها راهکار اثرانگشت را ارائه می‌دهد. مدل‌های دیگر مانند OPPO A83 هم تنها به سراغ اثر انگشت رفته‌اند که شرم‌آور است.

Huawei Y7 Prime 2018 هر دو را با هم دارد. این سناریو را به حساب می‌گیرد و هر دو باز شدن قفل صورت و قفل اثرانگشت را ارائه می‌دهد. باز کردن اثرانگشت نیز می‌تواند برای پذیرش تماس‌ها، خاموش کردن زنگ و گرفتن تصاویر استفاده شود.

درگاه مخصوص برای گسترش حافظه

امروزه کاربران علاقه‌مند به سرگرمی هستند، بنابراین ظرفیت ذخیره‌سازی گوشی‌های هوشمند از اهمیت خاصی برخوردار است. برای پاسخگویی به نیازهای کاربر، HUAWEI Y7 Prime 2018 دارای اسلات سه کارته برای پشتیبانی از دو سیم کارت و همچنین کارت Micro SD تا 256 گیگابایت است. اکثر مدل‌های دو کارته در بازار کاربران را مجبور به انتخاب بین سیم‌کارت دوم و یا کارت حافظه می‌کنند.

با ذخیره‌سازی بیشتر، کاربران می‌توانند موسیقی یا فیلم‌های مورد علاقه خود را در هر زمان و هرکجا لذت ببرند. بسیاری از برندها به سراغ راهکارهای ذخیره‌سازی به صورت ابری رفته‌اند اما HUAWEI ارزش هزینه کاربر را به خوبی می‌داند.

رابط کاربری EMUI 8.0

گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018 دارای رابط کاربری EMUI 8.0 است که بر اساس اندروید 8.0 توسعه داده‌ شده است. در حالی که OPPO A83 و سامسونگ J7 فقط دارای اندروید 7.1 و 7.0 هستند. زبان طراحی ساده، منو ساده‌تر و سریع‌تر از اتفاقاتی است که HUAWEI رقم‌ زده است. این رابط کاربری سرعت بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کند تا تجربه کاربری دستگاه به مراتب افزایش پیدا کند.

این نسخه دارای اپلیکیشن گیم سوییت است که اجازه استفاده بهتر از منابع و ارائه بازی روان‌تر را ارائه می‌دهد. گیم سوییت مدیریت بهتری بر روی اتفاقات گوشی هوشمند خواهد داشت تا در حین بازی، خللی در تجربه کاربر وارد نشود.

HUAWEI Y7 Prime 2018 با ارائه نمایشگر بهتر و بزرگ‌تر، عملکرد دوربین و کیفیت عکس، راحت باز شدن  قفل دستگاه با چهره و نگه داشتن سنسور اثرانگشت، ذخیره‌سازی بیشتر و رابط کاربری EMUI 8.0، عملکرد عالی را در بین تلفن‌های اقتصادی ارائه می‌دهد. این دستگاه نه تنها نیازهای کاربران جوان را برآورده می‌کند بلکه همچنین تجربه منحصربه‌فردی از یک تلفن اقتصادی را به شما می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*