اچ تی سی یو 12 پلاس

اچ تی سی دلیل انتخاب نام یو 12 پلاس را تشریح کرد

اچ تی سی یو 12 پلاس (+HTC U12) به عنوان پرچمدار سال 2018 این شرکت سرانجام معرفی شد. این در حالی است که هرگز گوشی موبایلی با نام اچ تی سی یو 12 روانه بازار نشده است. شرکت سازنده بعد از رونمایی، دلیل انتخاب نام یو 12 پلاس را عنوان کرد.

اچ تی سی یو 12 پلاس یکی دیگر از پرچمداران قدرت گرفته از تراشه اسنپدراگون 854 محسوب می‌شود که به تازگی معرفی شده است. در حالی که انتظار داشتیم اچ تی سی U12 طبق روال نام‌گذاری پیشین این شرکت معرفی شود، با گوشی اچ تی سی U12 پلاس رو به رو شدیم.

شرکت‌های سازنده روال نام‌گذاری تقریبا ثابتی را برای پرچمداران خود در پیش گرفته‌اند. بعد از معرفی بالارده‌ترین گوشی توسط هر شرکت، معمولا یک مدل قدرتمندتر و یا بزرگتر همراه با پسوند پلاس و یا پرو نیز معرفی می‌شود. به عبارتی دیگر،‌ مدل پلاس در کنار مدل پایه روانه بازار خواهد شد. این در حالی است که اچ تی سی یو 12 پلاس تنها گوشی این شرکت در حال حاضر بوده و محصولی با نام اچ تی سی یو 12 وجود خارجی نداشته و نخواهد داشت!

چرا نام یو 12 پلاس انتخاب شد؟

به گفته اچ تی سی، پرچمدار تازه معرفی شده آن‌ها را به خاطر مشخصات فنی و ویژگی‌های آن باید با مدل‌های پرو و پلاس دیگر شرکت‌ها مقایسه کرد. به عنوان نمونه، به عقیده شرکت سازنده گوشی، مقایسه اچ تی سی U12 پلاس با گلکسی اس 9 صحیح نبوده و باید آن را با گلکسی اس 9 پلاس مقایسه کرد.

اچ تی سی یو 12 پلاس یک فبلت 6 اینچی دارای نمایشگر مجهز به نسبت ابعاد تصویر 18:9 و رزولوشن 2880 در 1440 پیکسل است. یکی از منحصربه‌فرد‌ترین ویژگی‌های این گوشی، مجهز شدن به چهار سنسور دوربین محسوب می‌شود، به این معنی که دوربین اصلی و سلفی آن هر دو دوگانه هستند. این گوشی دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی نیرو گرفته و از استاندارد مقاومتی IP68 پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*