ابعاد اچ تی سی یو 12 پلاس

مقایسه ابعاد اچ تی سی یو 12 پلاس با دیگر پرچمداران

اچ تی سی یو 12 پلاس معرفی شد. این یک فبلت 6 اینچی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که به خاطر داشتن طراحی بدون حاشیه، زیبایی‌های ظاهری خاص خود را دارد. در این مطلب با مقایسه ابعاد اچ تی سی یو 12 پلاس (+HTC U12) و سایر پرچمداران، نحوه طراحی و میزان خوش‌دستی آن را ارزیابی می‌کنیم.

اچ تی سی یو 12 پلاس در حالی معرفی شد که تا امروز خبری از یک مدل پایه با نام اچ تی سی یو 12 نبوده و قرار هم نیست تا چنین گوشی موبایلی معرفی شود! به گفته سازنده، اصلی‌ترین دلیل انتخاب این نام برای پرچمدار تازه وارد این شرکت، ابعاد اچ تی سی یو 12 پلاس محسوب می‌شود، چرا که باید آن را با مدل‌های پلاس و پرو دیگر شرکت‌ها مقایسه کرد.

یکی از مهمترین تفاوت‌های پرچمدار اچ تی سی در سال 2018 با دیگر محصولات همرده آن، عدم استفاده از طراحی ناچ استایل است. این شرکت تنها به طراحی بدون حاشیه بسنده کرده و به جای از بین بردن کامل حاشیه‌های بالای نمایشگر به وسیله استفاده از ناچ، تا جای ممکن آن را کاهش داده است.

در بازار موبایل امروز، اندازه نمایشگر‌های پرچمداران از 5.5 اینچ تا 6.3 اینچ متغیر است، اما ابعاد کلی بدنه، به فاکتور بسیار مهمتری یعنی نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بستگی دارد. به عبارت دیگر دو گوشی دارای صفحه‌های نمایش‌های مجهز به اندازه یکسان، لزوما ابعاد بدنه یکسانی نیز ندارند.

ابعاد اچ تی سی یو 12 پلاس برابر 156.6 در 73.9 در 8.7 میلی‌متر بوده و 188 گرم وزن دارد. در تصاویر زیر به وسیله مقایسه ابعاد اچ تی سی یو 12 پلاس با دیگر پرچمداران کنونی دنیای گوشی های هوشمند، به توانایی این شرکت تایوانی در طراحی گوشی جدید بالارده آن پی خواهیم برد.

گالری مقایسه ابعاد اچ تی سی یو 12 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اصلا اس9 توشون برق میزنه