ایسر سوئیفت 5 جدید

ایسر سوئیفت 5 جدید معرفی شد؛ سبکترین لپ تاپ 15 اینچی جهان

لپ تاپ 15 اینچی ایسر سوئیفت 5 جدید (Acer Swift 5 2018) رسما معرفی شد. سوئیفت 5 حالا لقب سبکترین لپ تاپ 15 اینچی جهان را از ال جی گرم 15 تصاحب کرده است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و امکانات این لپ تاپ آشنا شوید.

کمپانی ایسر تمامی حضار سالن رویداد معرفی محصولات جدید خود که در شهر نیویورک برگزار شد را با پرده برداری از ایسر سوئیفت 5 جدید به عنوان یک لپ تاپ پرچمدار 15 اینچی شگفت زده کرد. ایسر در این نسخه‌ی جدید تمرکز ویژه‌ای بر روی قابلیت حمل و نقل و همچنین کاهش وزن لپ تاپ سوئیفت خود داشته است، بدون آن که بخواهد درصدی از قدرت آن را بکاهد.

مشخصات ایسر سوئیفت 5 جدید

نتیجه‌ی این تلاش قابل احترام، یک لپ تاپ 15.6 اینچی در یک فریم 14 اینچی بوده است که تنها 1 کیلوگرم وزن داشته و از آخرین (هرچند هنوز جزئیات آن اعلام نشده) نسخه‌ی پردازنده های Intel Core قدرت می‌گیرد. ایسر همراه این لپ تاپ یک نمایشگر Full HD لمسی را ارائه کرده است که می‌توان آن را تا 180 درجه تا کرد. این نمایشگر از نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 87.6 درصدی برخوردار است. این نمایشگر همچنین با تکیه بر تکنولوژی رنگ هوشمند ایسر (Acer Color Intelligence) می‌تواند در لحظه گاما و اشباع رنگ تنظیم شده‌ای را در اختیار شما بگذارد.

ایسر سوئیفت 5 جدید

همراه این فریم باریک و کوچک، یک حافظه 1 ترابایتی از نوع SSD با حداکثر 16 گیگابایتی حافظه رم DDR4، یک درگاه USB نوع C نسخه 3.1، دو درگاه USB 3.1، یک درگاه HDMI و یک کارتخوان اس دی نیز قابل ارائه هستند. وقتی این لپ تاپ 15 اینچی را به دست می‌گیرید، احساس می‌کنید که یک مدل 13 اینچی در دستان شما است و این نشان از ساخت مهندسی‌ساز بی‌نظیر ایسر سوئیفت 5 جدید دارد.

ایسر سوئیفت 5 جدید

البته ایسر نسخه‌ی نهایی این لپ تاپ را هنوز به تولید نرسانده است و نسخه‌ای که ما آن را در رویداد بهاری ایسر ملاقات کردیم، یک نسخه پیش تولیدی از ایسر سوئیفت 5 جدید بود. اما نمایندگان ایسر به ما اعلام کردند که وزن این نسخه با نسخه نهایی که اواخر سال 2018 روانه‌ی بازار می‌شود، کاملا یکسان خواهد بود. همچنین هنوز قیمت این لپ تاپ نیز مشخص نشده است.

آلیاژ ترکیبی جدید در ایسر سوئیفت 5 جدید

ایسر به لطف مواد ترکیبی جدیدی که برای پوشش پایه و درب لپ تاپ استفاده موفق به دستیابی به این وزن ایده آل شده است. ایسر سوئیفت 5 جدید حتی حدود دو دهم پوند از ال جی گرم 15 نیز سبک‌تر است تا با شایستگی لقب «سبکترین لپ تاپ 15 اینچی جهان» را به آن اهدا کنیم.

ایسر سوئیفت 5 جدید

این جنس ترکیبی فلزی فوق سبک، آلیاژ منیزیوم لیتیوم است و برای استحکام بیشتر نیز از آلیاژ آلومینیوم منیزیوم در اطراف کف لپ تاپ استفاده شده است. این بی‌تردید پیشرفت چشمگیری در طراحی مواد است، اما نتیجه‌ی کار شما با محصولی که احساس لوکس بودن را به شما القا کند روبرو نیستید، بلکه آن تنها یک لپ تاپ آلومینیومی باکیفیت است.

در انتها لازم به ذکر است که ایسر سوئیفت 5 جدید علاوه بر ظاهر جدید و قدرت بالایی که دارد، وعده‌ی عمر باتری 1 روزه کامل را می‌دهد. گرچه ما هنوز موفق به بررسی نسخه نهایی این محصول نشده‌ایم و برای بررسی این ادعا باید چند ماه منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ایکاش قیمت ان مشخص میبود ….

  2. از قیافش معلومه اصلا وزنی نداره