گوشی میزو ام 8 سی

گوشی میزو ام 8 سی با قیمت رقابتی از راه رسید

گوشی میزو ام 8 سی (Meizu M8c) با قیمت رقابتی و سخت افزار رده پایین معرفی شد. موبایل جدید میزو در چهار رنگ مختلف عرضه شده و ابتدا بازار کشور روسیه میزبان آن خواهد بود.

گوشی میزو ام 8 سی که در واقع جایگزین موبایل قبلی این شرکت یعنی M5c است، به صورت رسمی رونمایی شد. در ادامه، مشخصات فنی و قابلیت‌های این اسمارت فون را بررسی می‌کنیم.

موبایل جدید چینی‌ها از چیپست اسنپدراگون 425 با پردازنده چهار هسته‌ای قدرت می‌گیرد و کاربران می‌توانند آن را همراه با 2 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه خریداری کنند. علی‌رغم سخت افزار رده پایین، ما شاهد به‌کارگیری صفحه نمایش کشیده 5.45 اینچی با وضوح 720×1440 و نسبت 18:9 هستیم تا موبایل جدید میزو از سبک طراحی روز پیروی کند.

قیمت پایین سبب حذف اسکنر اثر انگشت شده است، اما کاربران می‌توانند به کمک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، از سیستم تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه استفاده کنند. برای دوربین پشتی هم یک سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز f/2.2 در نظر گرفته شده است. در نهایت، یک باتری 3070 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد گوشی را تامین می‌کند.

میزو M8c قرار است در چهار رنگ قرمز، آبی، طلایی و مشکی و با قیمت 140 یورو در بازار روسیه به فروش رسد. فعلا اطلاعاتی از عرضه این تلفن هوشمند در بازار جهانی منتشر نشده است.

تصاویر گوشی میزو ام 8 سی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*