اسنشال فون

شرکت اسنشال پروژه ساخت دومین گوشی هوشمندش را متوقف کرد

شرکت اسنشال که به یکی از اصلی‌ترین سازندگان پلتفرم بسیار موفق اندروید یعنی اندی رابین تعلق دارد، آن طور که باید پیشرفت نکرد. اسنشال فون به عنوان اولین گوشی شرکت اسنشال فروش خوبی نداشت، به همین دلیل این شرکت از ساخت دومین گوشی اسنشال دست کشیده است.

اندی رابین به خوبی از اسم و رسم خود استفاده کرده و در حال مذاکره با برخی مالکان بانک‌ها به منظور افزایش سرمایه شرکت اسنشال است. اندی رابین در گفتگو با بلومبرگ اعلام کرد تاکنون چندین بانک برای خرید شرکت اسنشال ابراز علاقه کرده‌اند، اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و معامله‌ای صورت نگرفته است.

این مدیر در گفتگو با بلومبرگ گفت با وجود عرضه یک گوشی هوشمند تا امروز، همیشه چندین محصول ارائه نشده در چنته داشته است، اما در نهایت مجبور شده برخی را فدای بقیه کند.

شرکت اسنشال

فروش شرکت اسنشال

بر اساس گزارشی دیگر، شرکت اسنشال، شرکت مالی Credit Suisse Group AG را در اختیار گرفته است تا به آن برای فروش کمپانی کمک کند. همانطور که گفتیم تا امروز حداقل یک بانک، که نامش هنوز مشخص نشده است، به خرید اسنشال ابراز علاقه کرده است.

اندی رابین بعد از راه‌اندازی شرکت اسنشال، گوشی فوق‌العاده و منحصربه‌فرد اسنشال فون را معرفی کرد که با طراحی خاص خود الهام‌بخش طراحی ناچ استایل گوشی های هوشمند امروزی شده است. تصور فروش بسیار بالای این گوشی و از طرفی وجود نام اندی رابین به عنوان خالق اندروید در کنار نام شرکت اسنشال سبب شد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران به آن جلب شود، به همین دلیل بعد از معرفی رسمی گوشی، پیش از عرضه اسنشال فون به بازار، به خاطر افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌ها ارزش این شرکت به 1 میلیارد دلار رسید!

اسنشال فون

نسخه آنلاک اسنشال فون در ابتدا 699 دلار قیمت داشت، اما دو ماه بعد از آغاز عرضه، این قیمت به 499 دلار کاهش پیدا کرد. بر اساس برخی گزارش‌ها میزان فروش گوشی تا انتهای سال 2017 کمتر از 90 هزار دستگاه بوده که آمار ناامیدکننده‌ای است. با این حال شرکت سازنده از پشتیبانی دستگاه خود دست نکشید و بعد از انتشار چندین به‌روزرسانی برای آن اعلام کرد اسنشال فون در برنامه تست نسخه بتای اندروید 9 قرار دارد.

اندی رابین مدت‌ها قبل از شنیده شدن اخبار پیرامون فروش شرکت اعلام کرده بود محصولات سخت افزاری دیگری را نیز تحت شرکت اسنشال عرضه خواهد کرد که یکی از محتمل‌ترین آن‌ها اسپیکری با نام اسنشال هوم بود. اما با اعلام توقف پروژه ساخت دومین گوشی شرکت اسنشال و مطرح شدن بحث فروش آن، به نظر می‌رسد ایده‌های اندی رابین تبدیل به واقعیت نخواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فهمیدن چقدر خراب کاری کردن احمقا

  2. همه چیزش قشنگه بجز اون دوربین بیرخت سلفیش