اختلال اینترنتی

85 درصد اختلال اینترنتی برطرف شده است

بخش زیادی از اختلال اینترنتی کشور برطرف شد. با اعلام معاون رگولاتوری، پس از ضرب‌الاجل 24 ساعته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، 85 درصد مشکل سرعت اینترنت رفع شده است.

در روزهای اخیر اختلال اینترنتی باعث اعتراض گسترده کاربران شده بود و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در واکنش به این مشکلات به اپراتورها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی 24 ساعت مهلت داد تا این اختلال گسترده را برطرف کنند. حالا معاون رگولاتوری از رفع بیشتر مشکلات موجود در اینترنت کشور خبر داده است.

مجید حقی، معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد به دنبال دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی مبنی بر فرصت 24 ساعته برای رفع مشکل سرعت اینترنت، 85 درصد اختلال اینترنتی برطرف شده است. وی در ادامه افزود:

با دستور و تاکید آقای جهرمی بر رسیدگی سریع و موثر در خصوص اختلال رخ داده در سرویس‌های اینترنتی، این موضوع از روز گذشته با حضور مدیران عامل و تیم‌های فنی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و با محوریت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با برگزاری جلسات فشرده رفع اشکالات و اختلالات پیگیری شد. اولویت‌های کارگروه‌های تشکیل شده به ترتیب رفع اختلال کسب و کارهای فعال در بستر اینترنت، برنامه‌های کاربردی پرطرفدار و دیگر کاربردهاست.

برخی شرکت‌ها هنوز اختلال اینترنتی را رفع نکرده‌اند

حقی در خصوص نتیجه این جلسات و اقدامات گفت در حال حاضر با تلاش‌های به عمل آمده و مستقل از روال‌های متداول مالی و اداری و با بسیج همه امکانات و نفرات، حجم اختلال به وجود آمده تا 85 درصد برطرف شده و همچنان فعالیت‌ها تا رفع کلیه مشکلات ادامه خواهد داشت. معاون رگولاتوری بر پیگیری مداوم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد و افزود برخی شرکت‌های کوچک‌تر هنوز موفق به رفع نواقص نشده‌اند و لازم است تلاش بیشتری داشته باشند. در صورت ادامه پیدا کردن اشکالات، لیست این شرکت‌ها اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. چه خوب! ایشالا اونایی هم که هنوز مشکل دارن رفع بشه.

  2. با این بزرگنمایی های مصلحتیشون شما رو 50 درصد حساب کنید:|

  3. بنده، مسئولین کشور رو به رسمیت نمی شناسم!

    فیلتر بشه یا نشه، تمومه ماجرا!

    با سپاس

  4. امید وارم از اینی که هست بدتر شه تا شما زا دینو خانواده دور نشید

  5. یه کار اشتباهی میکنن تا چند سال باید مردم عواقبشو بپردازن

  6. امید وارم هرچه زود تر درست شه

  7. امیدوارم که این اینترنت غربی فیلتر بشه

  8. واسه ما که همچنان باقیه