سونی موبایل

سونی موبایل با اهدافی بزرگ قدرتمندانه به کار خود ادامه می‌دهد

سونی موبایل با رد شایعات اتمام فعالیت در چند سال آینده، اعلام کرده است که قدرتمندانه به کار خود ادامه خواهد داد برنامه‌های ویژه‌ای برای تکنولوژی 5G در سر دارد.

به نظر می‌رسد توقف فعالیت سونی موبایل شایعه‌ای بیش نبوده است. بخش موبایل سونی خبر از اهداف بزرگ خود برای ارائه تکنولوژی 5G و توجه بیشتر به نیازهای مشتریان در گوشی های آینده‌ی خود داده است.

کمپانی سونی برنامه‌های خود برای بخش موبایلی خود، سونی موبایل جهت رسیدن به یک تجارت پایدار تا سال 2020 را اعلام کرد. پس از یک گزارش منتشر شده که در آن به احتمال توقف فعالیت بخش موبایل سونی تا چند سال آینده پرداخته بودیم، خوشبختانه اینگونه نخواهد بود. در طول مراسم پرده برداری از برنامه‌های میان ساله شرکت سونی، مدیرعامل جدید این کمپانی با ارائه اطلاعاتی از نسل آینده گوشی های اکسپریا، اعتراف کرده است که پیشرفت این محصولات طی چند سال گذشته به اندازه کافی سریع نبوده است.

این برند ژاپنی در ارتباط با کاهش فروش برجسته اخیر خود اشاره کرده است که اغلب آن به خاطر برآورده نکردن انتظارات بوده است که در نهایت بر روی درآمد قابل توجهی از سونی موبایل تاثیر گذاشته است. و علیرغم اقداماتی که سونی طی سالیان اخیر برای کاهش هزینه‌ها داشته است، به این نکته اشاره کرده که در در این مدت هزینه‌ی‌های قطعات با افزایش همراه بوده است. همین قضیه به یکی از اهداف سونی تبدیل شده است تا آن‌ها بدون تمرکز بر درآمد و واحد‌های فروخته شده، تا سال 2020 بتواند عملکرد خوبی را ارائه کند.

اهداف سونی موبایل برای فناوری 5G

هدف برند اکسپریا در اقدامی رو به جلو، ارائه فناوری ارتباطی 5G به مشتریان در سراسر جهان در یک راه سودآور است. این پیشنهادات موبایلی با دیگر محصولات و سرویس‌های کمپانی سونی ترکیب خواهد شد که می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های 5G ارزش بیشتری به این فناوری ببخشد. علاوه بر این، سونی همچنین اعلام کرده است که اروپا نقش مهمی در آینده‌ی تجارت گوشی های هوشمند سونی ایفا خواهد کرد. به خصوص اینکه سونی موبایل می‌خواهد با استراتژیک مشارکت با اپراتورهای مختلف، کانال‌های فروش سنتی گوشی هایش را بهبود ببخشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خبر خوبی بود
    داشتم شاخ در میاوردم وقتی گفتن دیگه نمیخاد گوشی بسازه

  2. ایشالا سونی برمیگرده به دوران قدرتمندش هر جند همیشه قدرتمند بوده و محصولاتش از همه لحاظ به خصوص کیفیت ساخت عالی بودن. ولی متاسفانه مردم عوام سمت برندهای آشغال ساز رفتن و اصن نمیدونن اصالت محصول چیه.

  3. واقعا حیف شد شیک ترین گوشی های جهان رو سونی تولید میکرد چندسال پیش همه ارزو به دل بودن که یک سونی زد 1 داشته باشن که اون احساس خاص بودن رو داشته باشن ضد آب بودن گوشی که اولین چیزی بود که از گوشی های سونی شنیده میشد و همچنین دوربین های با کیفیتش امیدوارم سونی و نوکیا بتونن روزی جای سامسونگ بنجل ساز و اپل از خود راضی رو بگیرن