گوشی ال جی جی 7 تینکیو

گوشی ال جی جی 7 تینکیو مورد تحسین رسانه‌های دنیا قرار گرفت

گوشی ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) تحسین رسانه‌های دنیا را برانگیخت. رسانه‌های معتبر دنیا، گوشی پرچمدار G7 ThinQ ال جی را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خریداران معرفی کردند.

گوشی G7 ThinQ ، جدیدترین پرچم‌دار شرکت ال جی الکترونیکس، بازخوردهای بسیاری مثبتی دریافت کرده است. امکانات اصلی این گوشی از جمله صدا، باتری، دوربین و صفحه نمایش ارتقا پیدا کرده و در کنار قابلیت‌های هوش مصنوعی توانسته نظر رسانه‌های بین‌المللی را جلب کند.

گوشی ال جی جی 7 تینکیو

رسانه PhoneArena از دوربین این گوشی بسیار تعریف کرد و می‌گوید گوشی ال جی جی 7 تینکیو از دو لنز پیشرفته بهره می‌برد که یکی سنسور 16 مگاپیکسلی داشته و با زاویه 71 درجه و دیافراگم f/1.6 تصویربرداری کرده و دیگری با همین سنسور ولی با زاویه 107 درجه‌ای و دیافراگم f/1.9 تصویربرداری می‌کند. با این مشخصات گوشی G7 ThinQ به نوعی قدرتمندترین دوربین را در بین دیگر گوشی‌ها دارد، چرا که می‌تواند به وسیله دوربین جلو و عقب عکس‌های پرتره بگیرد.

گوشی ال جی جی 7 تینکیو

رسانه Engadget هم نقد مثبتی در مورد لنز عریض این گوشی نوشت و می‌گوید تازه متوجه شدم که لنز عریض چقدر می‌تواند برای ثبت عکس‌هایی از مناظر نفس‌گیر مثل دره Grand Canyon کارایی داشته باشد.

رسانه Digital Trends نیز با تمرکز روی صفحه نمایش Super Bright و پرنور گوشی ال جی جی 7 تینکیو می‌گوید در حالی که ما نمایشگر G6 با آن همه رنگ، گرما و جزئیات را دوست داشتیم، ولی نمایشگر گوشی ال جی جی 7 تینکیو چیز دیگری است و اصلا نمی‌توانیم آن را با این مدل مقایسه کنیم. رسانه معتبر Forbes هم نوشت ال جی به کاربران این امکان را داده تا نور صفحه نمایش را بیشتر از قبل کنند، آن هم به میزان باورنکردنی 1000 نیت! امکانی که وقتی تحت نور شدید آفتاب باشید بسیار کاربردی است.

به علاوه رسانه Digital Trends به امکانات صوتی پرچمدار جدید ال جی و به خصوص بلندگوی Boombox پرداخت. بلندگویی که با استفاده از بدنه داخل گوشی به عنوان اتاق رزونانس، صدای باس بلندتری پخش می‌کند. این رسانه در این مورد می‌گوید علاقه‌مندان به موسیقی حتما عاشق بلندگوهای Boombox خواهند شد.

گوشی ال جی جی 7 تینکیو

همچنین بسیاری از رسانه‌ها از طراحی گوشی G7 ThinQ ال جی تعریف بسیار کرده و در تحسین آن گفته‌اند که در کنار ظرافت خاص و با وجود صفحه نمایش 6.1 اینچی QHD+ FullVsion ، به راحتی در دست قرار می‌گیرد.

طراحی یکدست گوشی ال جی جی 7 تینکیو

رسانه Engadget در این باره می‌گوید کناره‌ها و پشت گوشی ال جی G7 ThinQ انحنای خاصی دارد که باعث می‌شود این گوشی به راحتی در دست قرار بگیرد. همچنین صفحه نمایش گوشی با یک خمیدگی ظریف به قاب فلزی گوشی می‌رسد و باعث می‌شود ظاهر گوشی یکدست‌تر شود. همچنین کارشناس Engadget اضافه کرده است که عاشق طیف رنگی صورتی رز مانند مدل G7 ThinQ با رنگ Raspberry Rose شده است.

گوشی ال جی جی 7 تینکیو

رسانه PhoneArena هم درباره طراحی می‌گوید با اینکه گوشی G6 با کنار هم گذاشتن شیشه و فلز ظاهر مدرنی به سری گوشی های ال جی آورد، مدل G7 ThinQ آن طراحی را از هر لحاظ به اوج رسانده است. رسانه Android Headlines گوشی ال جی جی 7 تینکیو را به عنوان بهترین گوشی معرفی شده در ماه می معرفی کرد و در مورد آن نوشت اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید، حتما گوشی G7 ThinQ ال جی را در نظر داشته باشید.

آقای Ha Jeung-uk، معاون ارشد بخش کسب‌وکار ارتباطات موبایلی ال جی می‌گوید:

گوشی ال جی جی 7 تینکیو با تقویت امکانات اصلی گوشی که کاربران بیشتر از آنها استفاده کرده و البته امکانات کاربردی هوش مصنوعی سطح جدیدی از تجربه کار کردن با موبایل را عرضه کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دوربینش عالیه

  2. الان یه عده از کارشناسان وطنی که فقط از رو تعصب نظر میدن میان میگن اینا هیچی نمیفهمن ما بهتر میدونیم که این گوشی بدرد هیچی نمیخوره

  3. چه گوشی خوبیه این G7