تبلیغ گلکسی ای 8 پلاس جدید در جواب به وان پلاس 6

سامسونگ در ویدیوی تبلیغاتی گلکسی ای 8 پلاس جدید وان پلاس 6 را هدف گرفت

کمپانی سامسونگ یک ویدیوی تبلیغاتی از گوشی گلکسی ای 8 پلاس جدید (+Samsung Galaxy A8) را به انتشار رسانده است. در این ویدیو سامسونگ پاسخ هوشمندانه‌ای به شعار گوشی وان پلاس 6 که ادعا می‌کند سریعترین گوشی اندرویدی خواهد بود، داده است.

وان پلاس چندین سال است که گوشی های هوشمند خود را با شعار «قاتل پرچمدارها» روانه‌ی بازار می‌کند. همراه با گوشی وان پلاس 6، این شرکت چینی ادعا می‌کند که سریع‌ترین و روان‌ترین گوشی اندرویدی را به بازار عرضه کرده است و به همین خاطر شعار «سرعتی که نیاز دارید» را برای آن در نظر گرفته است.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، به نظر وان پلاس در انجام هر آنچه ادعا داشته موفق ظاهر شده است و در حال حاضر پرچمدار جدید آن‌ها را باید سریعترین گوشی اندرویدی بدانیم. و درست نظیر گوشی های قبلی وان پلاس، شما سخت افزاری در سطح پرچمداران با قیمتی به مراتب کمتر از پرچمداران نام‌های بزرگی نظیر سامسونگ را در اختیار خواهید داشت که همین قضیه از وان پلاس 6، گوشی هوشمندی مقرون به صرفه و عالی ساخته است.

سامسونگ معمولا برای رقابت با کمپانی‌های سازنده چینی در رده گوشی های مقرون به صرفه خوب ظاهر شده است. اما وقتی به موضوع وان پلاس 6 می‌رسیم نیز، به نظر می‌رسد غول کره‌ای قصد دارد گوشی های گلکسی A خودش را به رقابت با این قاتل پرچمدارها بفرستد؛ چرا که آن‌ها نزدیکترین محصولات سامسونگ به گوشی وان پلاس هستند. از آنجایی که اغلب تبلیغات کمپانی وان پلاس به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد، حالا جای تعجبی نیست که سامسونگ با ورود به این دنیای مجازی بخواهد به کاربران بگویید که گلکسی ای 8 پلاس جدید می‌تواند گزینه‌ی بهتری نسبت به وان پلاس 6 باشد.

نه فقط سرعت با گلکسی ای 8 پلاس جدید

تبلیغ گلکسی ای 8 پلاس جدید در جواب به وان پلاس 6

سامسونگ در حساب یوتیوب خود ویدیوی تبلیغاتی از گلکسی ای 8 پلاس جدید را به انتشار رسانده و بر روی آن از عبارت «چیزهایی بیشتر از سرعت» استفاده کرده است که به نظر پاسخی هوشمندانه به شعار وان پلاس 6 بوده است. همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، این کمپانی از قابلیت‌های مختلف گوشی خود نظیر تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب، سیستم پرداختی Samsung Pay،‌ یک نمایشگر سوپر آمولد و دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی Bixby نام برده است که می‌توانند تکمیل کننده‌ی این گوشی باشند.

صادقانه باید بگوییم این راه بسیار خوبی برای بازاریابی گوشی های شما است تا بتوانید با رقبای جدیدی که در بازار پیدا می‌شوند مبارزه کنید؛ حتی اگر دلایلی که سامسونگ در تیزر تبلیغاتی گلکسی ای 8 پلاس آورده مفیدتر از قابلیت های وان پلاس 6 نباشند.

تبلیغ گلکسی ای 8 پلاس جدید در جواب به وان پلاس 6

وان پلاس 6

بیایید در ابتدا در مورد دستیار مجازی بیکسبی صحبت کنیم. بدون یک دکمه‌ی اختصاصی بیکسبی، گلکسی ای 8 پلاس جدید نمی‌تواند مثال خوبی برای شعار این که دستیار مجازی می‌تواند زندگی شما را بهتر کند باشد. وان پلاس 6 یک راه دسترسی سریع به دستیار گوگل را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توان استدلال کرد که کنترل صوتی بیکسبی، +Galaxy A8 نمی‌تواند از نظر هوش مصنوعی بهتر و دقیق‌تر عمل کند.

سپس وارد بحث نمایشگر سوپر آمولد می‌شویم. گلکسی +A8 فاقد ناچ بالای صفحه وان پلاس 6 است، اما ارائه کننده تکنولوژی بهتری برای صفحه نمایش خود است. به نقل از وان پلاس، نمایشگر Optic AMOLED این گوشی یک سوپر آمولد با تغییراتی اندک است. در حالی که نمایشگرهای سوپر آمولد در گوشی های پرچمدار آیفون می‌توانند همیشه یک برنده محسوب شوند، نمایشگر گوشی های میان رده این شرکت از کیفیت یکسانی با آن‌ها برخوردار نیست. در نتیجه، نمی‌توان آن را یک مزیت در مقایسه گلکسی ای 8 جدید با وان پلاس 6 دانست.

تبلیغ گلکسی ای 8 پلاس جدید در جواب به وان پلاس 6

اما وقتی به سیستم پرداختی Samsung Pay و تاییدیه IP68 می‌نگریم این گوشی می‌تواند برنده باشد. سامسونگ پی بسیاری از گوشی های هوشمند سامسونگ را برتر از رقبا ساخته است و با راحتی که ارائه می‌دهد، احتمالا در آینده محبوب‌تر هم خواهد شد. مقاومت در برابر آب نیز در +A8 بهتر از وان پلاس است. وان پلاس 6 در حالی در برابر آب مقاومت می‌کند که فاقد تاییدیه IP است و شما نمی‌توانید از گوشی خود برای شنا و یا در استخر استفاده کنید. اما سامسونگ چنین شرایطی را در ای 8 پلاس خود به وجود نیاورده است، در عوض یک گوشی میان رده با تاییدیه رسمی مقاومت در برابر آب را تولید کرده است.

در انتها باید به قیمت وان پلاس اشاره کرد که در مقایسه با سخت افزار درجه 1 به کار رفته در زیر قابش، بسیار عالی به نظر می‌رسد. اما گلکسی ای 8 پلاس جدید سامسونگ نیز می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای برخی از افراد باشد. قیمت آن کمتر از وان پلاس 6 بوده و از قابلیت‌هایی نظیر سامسونگ پی، تاییدیه مقاومت در برابر آب و یک نمایشگر فاقد ناچ (برای کسانی که طراحی ناچ استایل را نمی‌پسندند) بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. فازتون چیه الله وکیلی… ؟!
    سری A رو با وان پلاس 6قیاس میکنین… !!!
    اقلا S9پلاس رو میگفتین یه چیزی… .
    یا توهم زدین یا پول میگیرن و تبلیغ میکنین… ¿!

  2. با این همه مدت هنوز گوشی های سامونگ حاشیبه دارن

  3. نوت نه فقط بهترین گوشیه
    سری ای هم خوبه ولی گرونه یکم

  4. چه وضعه اینترنته بخاطر تلگرام هر سایت داخلی هم که می خوای بری با تاخشر باز میشه