گوشی ویوو وای 83

گوشی ویوو وای 83 مجهز به تراشه هلیو P22 و نمایشگر ناچ معرفی شد

گوشی میان رده ویوو وای 83 (Vivo Y83) مجهز به تراشه هلیو P22، طراحی زیبا و نمایشگر بزرگ دارای ناچ معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی چینی ویوو Y83 آشنا شوید.

ویوو از یک گوشی میان رده جدید در چین به نام ویوو وای 83 پرده برداری کرد که از برخی وجه‌های جذاب سخت افزاری برخوردار است. پیشتر تنا مشخصات فنی این گوشی را تایید کرده بود، اما بدون بردن نام تراشه‌ی قدرتبخش این گوشی، به سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتزی آن اشاره کرده بود. حال با معرفی رسمی ویوو Y83 ما می‌دانیم که که این گوشی به تراشه هلیو P22 مجهز شده است.

مشخصات ویوو وای 83

به نظر می‌رسد ویوو وای 83 نخستین گوشی هوشمند میان رده ای خواهد بود که از یک پردازنده 8 هسته‌ای همراه پردازشگر گرافیکی PowerVR GE8320 بهره می‌برد. این گوشی همچنین به 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، قابل ارتقا تا 256 گیگابایت به لطف یک کارت حافظه میکرو اس دی نیز مجهز شده است. یک نمایشگر 6.22 اینچی با وضوح غیرمعمول 720 در 1520 پیکسل (نسبت ابعاد 19:9) بر روی قاب جلویی گوشی تعبیه شده است که از طراحی ناچ برخوردار است. حاشیه‌های این نمایشگر نیز به عنوان یک گوشی میان رده بسیار باریک است که باعث جذابیت‌های هر چه بیشتر ویوو وای 83 شده است.

گوشی ویوو وای 83

بر روی قاب پشتی یک دوربین تک لنزی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک فلاش LED درست در سمت راست آن جای خوش کرده است. بر روی قسمت ناچ نمایشگر جلو نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 همراه برخی از قابلیت‌های رتوش هوشمند چهره تحت نام AI Beauty به چشم می‌خورد.

ضخامت این دیوایس 7.7 میلی‌متر است و یک باتری با ظرفیت 3260 میلی‌آمپر ساعت وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد. در راس بخش نرم افزاری آن نیز رابط کاربری Funtouch 4.0 OS‌ مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو قرار دارد.

قیمت ویوو وای 83

گوشی میان رده ویوو وای 83 علیرغم تمام جذابیت‌های سخت افزاری و ظاهری که دارد، تنها با قیمت 235 دلار به فروش خواهد رسید. گفتنیست که رنگبندی این گوشی شامل رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز خواهد بود. قاب پشتی این گوشی شیشه‌ای بوده و به سبک براق طراحی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*