گوشی هواوی آنر 10 لایت

گوشی هواوی آنر 10 لایت به زودی با اندروید اوریو و 4 گیگ رم عرضه می‌شود

مشخصات فنی منتسب به گوشی هواوی آنر 10 لایت از طریق آژانس چینی تنا لو رفت. Huawei Honor 10 Lite قرار است با پردازنده هشت هسته‌ای و اندروید 8.0 اوریو روانه بازار شود. اما آیا این گوشی به نمایشگر ناچ مجهز خواهد شد؟

گوشی هواوی آنر 10 لایت در وب‌سایت TENAA رویت شد. گوشی جدید هواوی ضمن بهره‌گیری از اندروید اوریو و پردازنده‌ای قدرتمند، با نمایشگری با ابعاد 19:9 تولید و عرضه می‌شود. در ادامه، نگاهی دقیق‌تر به مشخصات فنی این تلفن هوشمند خواهیم داشت.

اواخر فروردین‌ماه بود که هواوی طی مراسمی رسمی از محصول جدید خود با نام Honor 10 پرده برداشت. بعد از گذشت یک ماه، حالا جزئیات فنی نسخه لایت این گوشی در وب‌سایت TENAA رویت شده است که اطلاعات جالبی را در مورد آن فاش می‌کند. برجسته‌ترین ویژگی پرچمدار سری آنر را می‌توان نمایشگر ناچ استایل و هوش مصنوعی عنوان کرد. اگرچه فعلا اطلاعاتی از قابلیت‌های نرم افزاری گوشی هواوی آنر 10 لایت در دست نیست، ولی تنا از تجهیز موبایل جدید چینی‌ها به نمایشگر 5.84 اینچی با وضوح 1080×2280 و نسبت 19:9 خبر می‌دهد؛ در این صورت کاربران می‌توانند منتظر بریدگی بالای صفحه باشند.

گوشی هواوی آنر 10 لایت به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز می‌شود

از نظر ابعادی تفاوت چندانی با نسخه اصلی وجود ندارد و این موبایل با اندازه‌ای تقریبا یکسان به دست کاربران می‌رسد. زیر قاب، پردازنده هشت هسته‌ای 2.36 گیگاهرتزی که احتمالا بخشی از کایرین 659 است، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده خواهد داشت. به علاوه، یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند که البته ظرفیت آن در مقایسه با باتری آنر 9 لایت، 100 میلی‌آمپر ساعت کمتر است. دوربین پشتی 13+2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، دیگر قابلیت‌های مهم این اسمارت فون محسوب می‌شوند.

متاسفانه ما اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت این گوشی موبایل نداریم، اما آنر 10 لایت در سه رنگ خاکستری، آبی و مشکی و احتمالا با همان افکت‌های جذاب سه‌بعدی به دست کاربران خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. صد تا گوشی زده با چیپست کایرین 659… !!!
    هواوی فقط پرچمداراش محشرن… .
    البته سری P20 بجز مدل پرو اونم بخاطر دوربینش،چنگی به دل نزد چون همون خانواده میت 10 رو تو یه قالب دیگه دارن به خریدار قالب میکنن… .

  2. این توی ایران نمیاد

  3. مگه قرار نبود رم 6 باشه