گوشی های جدید نوکیا

گوشی های جدید نوکیا به زودی در روسیه رونمایی می‌شوند

تیزر رویداد معرفی گوشی های جدید نوکیا در کشور روسیه به صورت رسمی توسط “Nokia Mobile” منتشر شد. به نظر می‌رسد سازندگان با استفاده از هشتگ ChargedUp# محصولی با تمرکز روی باتری را معرفی خواهند کرد.

گوشی های جدید نوکیا قرار است طی مراسمی رسمی در کشور روسیه معرفی شوند. احتمالا در این کنفرانس، اچ ام دی گلوبال بیشتر از یک موبایل را نمایش خواهد داد که نسخه جهانی نوکیا X6 هم می‌تواند یکی از آنها باشد.

تاریخ کنفرانس معرفی گوشی های جدید نوکیا

این مراسم، روز سه‌شنبه ساعت 19:30 به وقت روسیه در شهر مسکو برگزار خواهد شد و با توجه هشتگی که فنلاندی‌ها استفاده کرده‌اند، احتمالا ستاره کنفرانس اچ ام دی گلوبال با تمرکز روی باتری (ظرفیت یا سرعت شارژ) پیش روی همگان قرار می‌گیرد. مدیر ارشد تولید HMD یعنی جوهو سارویکاس (Juho Sarvikas) نیز در توییتی جدید به نوکیا موبایل پیوسته و می‌گوید آنها «چیز جدیدی برای اشتراک‌گذاری دارند.»

متاسفانه اطلاعات چندانی در رابطه با تلفن های هوشمندی که در مسکو رونمایی می‌شوند در دست نیست؛ با این حال، ما می‌دانیم که سه گوشی با شماره‌های مدل TA-1105 ،TA-1075 و TA-1116 که پیش‌تر گواهی رگولاتوری‌های مختلف را در این کشور دریافت کرده بودند، نمایش داده خواهند شد. علاوه بر این، پیش‌تر HMD عرضه گوشی نوکیا ایکس 6 در بازارهای خارج از کشور چین را تایید کرده بود.

گوشی های جدید نوکیا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از روسیه تعجب میکنم این گوشی اسراعیلی رو وارد کنه