جک جی 4

مشخصات فنی و زمان پیش فروش جک جی 4 اعلام شد

مشخصات فنی جک جی 4 (JAC J4) و زمان آغاز پیش فروش آن رسما اعلام شد. جک J4 دومین سدان برند چینی جک است که توسط کرمان موتور وارد بازار ایران خواهد شد.

کرمان موتور به عنوان نماینده تولید و عرضه خودروهای چینی JAC در ایران، چندی پیش خبر از آغاز پیش فروش یکی از جدیدترین سدان‌های این شرکت با نام جک جی 4 را در خرداد ماه داده بود. این کمپانی چند ماه پیش با حضور در نمایشگاه خودرو کرمان که همواره یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌ها برای آن‌ها بوده است،‌ از این خودروی سدان جدید پرده برداری کرد.

جک جی 4

وقتی به غرفه‌ی کرمان موتور در نمایشگاه خودرو کرمان رفتیم، نخستین محصولی که در کنار خودروهای برند هیوندای (که واردات آن‌ها بر عهده‌ی کرمان موتور است) به چشم خورد یک سدان جدید به نام جک جی 4 بود. گرچه تا به امروز با مشخصات فنی این محصول آشنا نبودیم و تنها طراحی بیرونی و کابین داخلی آن را رویت کرده بودیم، حال خود کرمان خودرو اقدام به انتشار لیستی از مشخصات فنی سدان جک J4 چند روز پیش از آغاز پیش فروش رسمی آن کرده است. علاوه بر این حالا دیگر ما از زمان تقریبی آغاز پیش فروش جک جی 4 نیز مطلع هستیم.

مشخصات فنی جک جی 4

بر اساس آنچه که خود کرمان موتور اعلام کرده است، این سدان قرار است با یک پیشرانه 1.5 لیتری با توان تولید 103 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن‌متر در دسترس مشتریان ایرانیش قرار گیرد. انتقال انرژی تولید شده نیز توسط یک گیربکس از نوع CVT با قابلیت تعویض دنده مصنوعی و دارای حالت‌های برفی و اسپورت انجام گرفته و به چرخ‌های ردیف جلوی خودرو منتقل می‌شود.

جک جی 4

این خودرو چینی از نظر امکانات رفاهی نیز در شرایط نسبتا خوبی قرار دارد. از جمله آپشن‌های آن می‌توان به فرمان کمکی بقی، سیستم اعلام فشار باد لاستیک (TPMS)، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی، دو کیسه هوا، کروزکنترل، سنسور پارک عقب، کامپیوتر سفری، مه شکن عقب و جلو، ترمز جلو دیسکی با خنک شونده، تمرز عقب کاسه‌ای با تکنولوژی‌های ABS و EBD، تریم داخلی چرم مصنوعی، رینگ‌های 15 اینچی 8 پره، سیستم صوتی دارای 6 بلندگو و قابلیت کنترل سیستم صوتی از روی فرمان اشاره کرد.

زمان پیش فروش جک جی 4

در حالی که تا پیش از این گفته شده بود پیش فروش جک جی 4 از اوایل خرداد ماه 97 آغاز می‌شود، اما حالا به نظر می‌رسد این پروسه با کمی تاخیر و از اواخر خرداد آغاز خواهد شد. در حال حاضر قیمت این محصول نیز مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*