ظرفیت حافظه گلکسی نوت 9

512+8 گیگابایت؛ ادعای جدید مطرح شده درباره ظرفیت و حافظه گلکسی نوت 9

ظرفیت حافظه گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) موضوع تازه‌ترین گمانه‌زنی‌ها پیرامون این پرچمدار آتی سامسونگ است؛ چرا که بنابر ادعای یکی از افشاگران، مدلی از این دستگاه با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد.

هنوز سامسونگ تاریخی را برای معرفی دومین پرچمدار خود در سال جاری میلادی اعلام نکرده اما شاید به وقتش، میزان شگرف ظرفیت حافظه گلکسی نوت 9 طرفداران این برند را ذوق‌زده کند.

تاکنون اندک اطلاعاتی که از گلکسی نوت 9 داریم به شایعات و گزارش‌های غیر رسمی محدود می‌شود. تازه‌ترین ادعا در این خصوص از سوی یکی از افشاگران حوزه موبایل در فضای مجازی (با نام کاربری Ice Universe) مطرح شده که از احتمال عرضه‌ی یک مدل از این دستگاه با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی سخن گفته است. اگر در جریان نیستید باید بدانید تاکنون تنها گوشی هوشمندی که با چنین مشخصاتی عرضه شده هواوی میت آر اس پورشه دیزاین بوده که قیمت گزافی دارد.

هر چند نمی‌توان در مورد صحت این ادعا مطمئن بود اما این احتمال متصور است که عرضه‌ی مدل مورد اشاره تنها به برخی کشورهای خاص محدود شود و چنین ارقامی معرف ظرفیت حافظه گلکسی نوت 9 برای مدل جهانی آن نباشند. در واقع انتظار می‌رود اکثر خریداران تنها به مدلی با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم دسترسی داشته باشند.

گلکسی نوت 8

اطلاعات درز کرده‌ی پیشین از تجهیز مدل قابل عرضه در امریکا به تراشه اسنپدراگون 845 حکایت داشتند؛ در حالی که سایر بازارها از مدل مجهز به تراشه اگزینوس 9810 میزبانی خواهند کرد که عملکرد سریع‌تری نسبت به اسنپدراگون دارد.

همچنین پیش‌بینی شده که سایز صفحه نمایش گلکسی نوت 9 نسبت به نوت 8 اندکی بزرگتر و 6.38 اینچی (البته بدون ناچ) باشد و برای اولین بار در بین گوشی های گلکسی، شاهد وجود سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر در آن باشیم؛ هر چند که برخی دیگر این احتمال را مردود دانسته و مدعی شده‌اند که سامسونگ قادر به آماده‌سازی این تکنولوژی در موعد مقرر نخواهد بود.

با وجود فقدان اطلاعات رسمی، در برخی گزارش‌ها به رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 9 در ماه جولای اشاره شده است؛ یعنی حدود یک ماه زودتر از تاریخی که گلکسی نوت 8 در سال گذشته رونمایی شده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. قیمتشم حتما خطریههه

  2. شاهکار قرن بیست یک

  3. خدا کنه این مدلش هم وارد ایران بشه اگه وارد بشه عالی میشه امیدوارم با رم 8 حافظه 512 هم با cpu اگسینوز تولید بشه و وارد ایران بشه