گزارش رسمی وزارت دفاع آمریکا در مورد حادثه برخورد با یوفو سال 2004 منتشر شد

گزارش رسمی وزارت دفاع آمریکا در مورد حادثه برخورد با یوفو سال 2004 منتشر شد

برخورد با یوفو سال 2004 یکی از تازه‌ترین و شناخته‌شده‌ترین موارد مشاهده شی ناشناس پرنده است که در جریان آن، خلبانان ارتش آمریکا وسیله پرنده عجیبی را تعقیب کردند؛ به تازگی هم گزارش رسمی پنتاگون در مورد این اتفاق عجیب منتشر شده است.

برخورد با یوفو سال 2004 حادثه‌ای بود که اسناد مربوط به آن در اواخر سال گذشته، در جریان افشا شدن پروژه سری وزارت دفاع ایالات متحده مربوط به اشیا ناشناس پرنده، منتشر شد. در کلیپ مربوط به این پدیده هواپیماهای هورنت F/A-18 ارتش آمریکا یوفویی را که ظاهری تخم‌مرغی دارد، در آسمان تعقیب می‌کنند و رفتارهای عجیبی هم از این وسیله پرنده در حین پرواز سر می‌زند.

گزارش رسمی وزارت دفاع آمریکا در مورد حادثه برخورد با یوفو سال 2004 منتشر شد

حال جالب است بدانیم که گزارش رسمی پنتاگون، مرکز وزارت دفاع آمریکا در رابطه با برخورد با یوفو سال 2004 منتشر شده و اطلاعات جالبی در مورد حرکت و ویژگی‌های شی ناشناس مورد نظر در اختیار عموم قرار گرفته است.

گزارش برخورد با یوفو سال 2004

این وسیله پرنده عجیب که به خاطر ظاهر تخم مرغی شکلش نام تیک تاک (Tic Tac) برای آن انتخاب شده، یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی بود که در پروژه 22 میلیون دلاری «برنامه شناسایی تهدیدهای پیشرفته هوایی» (AATIP) وزارت دفاع مورد بررسی قرار گرفته بود.

در جریان این حادثه یوفوای که به وسیله تجهیزات ارتش در نزدیکی‌های ایالت کالیفرنیا ردیابی شده بود، به صورت مستقیم توسط هواپیماهای جنگنده هورنت آمریکایی مورد بررسی قرار گرفت و خلبان‌ها با دوربین‌های حرارتی خود بخشی از حرکت شی ناشناس را ثبت کردند. در ادامه شما را به دیدن ویدیو اصلی منتشرشده از سوی وزارت دفاع آمریکا دعوت می‌کنیم:

 

در گزارش رسمی AATIP که پس از افشا شدن موضوع در دسامبر 2017 منتشر شد،‌ گفته شده که یوفو مورد نظر با طول حدودا 14 متر، ظاهری سفید رنگ،‌ صاف و بدون لبه‌های تیز داشته و فاقد قسمت‌هایی مانند بال‌ها که در وسایل پرنده معمولی دیده می‌شود، بوده است. در گزارش‌ها از این یوفو با نام وسیله پرنده نامتعارف (AAV)‌ یاد شده است.

دیوید فریور (David Fravor)، خلبان بازنشسته نیروی دریایی هم که یکی از جنگنده‌های درگیر در حادثه برخورد با یوفو سال 2004 را هدایت می‌کرد، در این باره گفته که حرکت شی به هیچ چیزی که قبلا دیده، شباهت نداشته و به نظر او منشا وسیله ناشناس فرازمینی بوده است!

مشخصا در مورد این اتفاق یک گزارش 13 صفحه‌ای از طرف ارتش آماده شده که در آن علاوه بر ویژگی‌های ذکرشده، از توانایی وسیله برای رسیدن از ارتفاع 18 کیلومتری به 15 متری زمین در عرض چند ثانیه، صحبت شده است.

خود دیوید فریور هم مصاحبه‌ای با یکی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا در این رابطه داشته که شما را دیدن آن دعوت می‌کنیم:

 

اما نکته جالب اینجاست که پیش از دخالت فریور و جت‌های جنگی در ماجرا،‌ یک ناو هواپیمابر در نزدیکی ساحل کالیفرنیا یوفو را سه مرتبه دیده بود و بر اساس مشاهدات خدمه ناوبر و خلبانان ارتش و همچنین سایر اطلاعات موجود، در گزارش منتشرشده 6 نکته اصلی ذکر شد:

  1. منشا این وسیله پرنده نامتعارف مجهول است و تکنولوژی‌های مشاهده‌شده مربوط به آن در حال حاضر در اختیار هیچ کشوری، از جمله آمریکا و کشورهای دیگر نیست.
  2. پهنای باند فرکانس رادیویی AAV به گونه‌ای بود که رادارها عمدتا قادر به تشخیص محل وسیله نبودند.
  3. با وجود عملکرد عجیب و غیرمعمول شی پرنده، وسایل مورد نیاز برای تامین پیشرانه و سایر تجهیزات لازم برای چنین حرکاتی بر روی AAV وجود نداشت.
  4. پیشرانه فوق پیشرفته وسیله این امکان را فراهم می‌کرد که AAV از حالت پرواز ثابت در مدت زمان فوق‌العاده کوتاهی سرعت بگیرد و همچنین، به راحتی در چنین سرعت‌های زیادی تغییر مسیر دهد.
  5. وسیله قادر بود که خود را از چشمان غیرمسلح پنهان کند.
  6. احتمالا AAV این توانایی را داشته که در زیر سطح آب فعالیت کند و وجود آن هم توسط پیشرفته‌ترین سنسورهای آبی موجود قابل‌ردیابی نباشد.

البته گفته شده که در هیچ مرحله‌ای از حادثه برخورد با یوفو سال 2004 پرسنل ارتش خطری را از جانب وسیله مورد نظر احساس نکردند و از طرف دیگر،‌ همانطور فریور در مصاحبه‌اش اشاره کرد،‌ پس از حدود 5 دقیقه از حضور او در محل، شی ناشناس به یک‌باره ناپدید شد.

بر اساس اطلاعات موجود تا این لحظه هیچ حادثه مشابهی با این حجم از مدارک و شواهد و چنین جزئیاتی رخ نداده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. بابا جان اخبار ایران گفت ناسا وجودشون رو تعید کرده.بعدشم یه دانشمند سابق امریکا قبل مرگش اون رو تعید کرده و همه چی رو گفته حتی اسم سیارشون رو شکل بدنشون رو عکس سیارشون رو و….

    اما خوب یه عده ترسو هنوز می خوان ردش کنن اخه چرااا

    این همه ستاره یعنی یه قمر نمیتونه مثل سیاره مه باشه به احتمال۹۹%وجود دارند.

    برید سرچ کنید تعید سدا و سیما برای وجود موجودات فضایی.

    خودتون میبینید.

  2. منطورتون از اراجیف چیه؟ میفرمایین که همچین چیزی وجود نداره؟ اگر تو این مورد شک دارین تو اینترنت یه سرچی کنین در مورد حضور یوفو در ایران قبل از انقلاب و مواجهه فانتوم نیروی هوایی با آن.

  3. بعد این همه سال صداشون در اومده؟؟

  4. خودشونم دارن میگم دیدیمش

  5. چرا بعد از این همه مدت پخش شده ؟؟؟

  6. چرا فقط امریکایی ها با یوفو برخورد میکنن؟؟

    • به علت اینکه قوی ترین و قدرت مند ترین کشور دنیا هستند و دارای منابعی هستند که این موجودات علاقه دارند با انها ارتباط برقرار کنند البته باید دقت داشته باشیم که تمام UFO های مشاهده شده منبع فضایی ندارند و ساخته دست خود امریکایی ها میباشند واینکه ارتش گفته که ما همچین فناوریی رو نداریم علتش این هست که خبر ها به افراد پایین دست داده نمیشه و این چیزی فراتر از وظیفه های افراد پایین دست ارتش هست .
      در ضمن اگه این موجودات با دولت ما همکاری نکنند که هیچ وقت نمیکنند علت این نیست که ما اونا رو ندیده ایم طوری من خودم دیده ام چه شما باور کنید و چه نکنید و منو مسخره کنید فقط دفعه بعد به اسمان با دقت بیشتری نگاه کنید 😶

  7. پس ینی اونا مارو پیدا کردن از قبل