شیائومی ردمی می نوت 5 پرو

مشخصان فنی و قیمت شیائومی می نوت 5 پیش از معرفی لو رفت

شرکت شیائومی 10 خرداد از جدیدترین پرچمدار خود، همراه با یک فبلت به نام شیائومی می نوت 5 (Xiaomi Mi Note 5) پرده برداری خواهد کرد. حال چند روز مانده به رونمایی رسمی، شاهد درز مشخصات فنی و قیمت گوشی شیائومی می Note 5 هستیم.

لیست تازه‌ای از گوشی های کمپانی شیائومی برای بازار اروپا در سایت کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) به انتشار رسیده است. در بین اسامی این لیست، چشم ما به یک گوشی معرفی نشده به نام شیائومی می نوت 5 خورد که همراه دو گوشی دیگر لیست قرار است روانه‌ی بازار اروپا شوند. علاوه بر این، تصویری نیز به انتشار رسیده که می‌تواند مشخصات فنی و قیمت شیائومی می نوت 5 را به نمایش بگذارد. با این اوصاف، آیا شیائومی قصد دارد در رویداد 31 مه (10 خرداد) خود از این گوشی پرده برداری کند؟

شیائومی می نوت 5

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید گوشی شیائومی می نوت 5 در کنار دیگر گوشی های این برند چینی شامل شیائومی می 6 ایکس، شیائومی می میکس 2 اس، گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک، شیائومی می ای 2 و شیائومی ردمی نوت 5 پرو قرار گرفته است. Mi A2 نیز یک مدل معرفی نشده است که انتظار می‌رود نسل جدید گوشی اندروید وان Mi A1 باشد. به نظر می‌رسد این گوشی همان نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی شیائومی Mi 6X باشد که چندی پیش در کشور چین معرفی شد. با این حال، به خاطر داشته باشید که Mi A2 برخلاف دیگر رابط کاربری‌های گوشی های معمول، از یک رابط کاربری سبک و ویژه بهره‌مند خواهد بود.

مشخصات شیائومی می نوت 5

یک تصویر به انتشار رسیده دیگر امروز جزئیات بیشتری از گوشی شیائومی می نوت 5 را افشا کرد. این گوشی به یک نمایشگر 5.99 اینچی مجهز شده است. این نمایشگر از دومین نسخه طراحی Full Screen شرکت شیائومی بهره می‌برد که به نظر قاب کناری آن بسیار کاهش پیدا کرده باشد.

شیائومی می نوت 5

تراشه اسنپدراگون 835 قلب تپنده‌ی این فبلت بوده که با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه شده است. در سیستم دوربین این گوشی همچنین از فناوری ثبیت اپتیکال عکس 4 جهته استفاده شده است. درست همانند می نوت 3، این گوشی نیز از دوربین دوگانه پشتی بهره‌مند خواهد بود.

قیمت شیائومی می نوت 5

طبق روال نامگذاری‌ها، این محصول که پس از می نوت 3 عرضه خواهد شد، باید با نام می نوت 4 عرضه می‌شود. حال به نظر می‌رسد غول گوشی ساز چینی قصد دارد با عبور کردن از عدد 4، می نوت 5 را معرفی کند. از نظر قیمتی نیز به نظر می‌رسد مدل مجهز به حافظه 64 گیگابایت و رم 6 گیگابایتی این گوشی با قیمتی در حدود 359 دلار در چین به فروش برسد.

شیائومی 10 خرداد ماه میزبان یک رویداد خبری ویژه در شنژن است که در آن از گوشی پرچمدار شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) همراه با رابط کاربری MIUI 10 خود پرده برداری خواهد کرد. پیشتر شنیده شده بودیم محصولات جدید دیگری نظیر گوشی شیائومی می 8 اس ای و ردیاب تناسب اندام شیائومی می بند 3 با قدرت گرفتن از تراشه Surge S2 را نیز می‌توانیم در این رویداد ملاقات کنیم. حال باید به فهرست این محصولات، نام شیائومی Mi Note 5 را نیز اضافه کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اسنپدراگون 835 خخخخخخخخ همه دارن 845 استفاده میکنن اینم شکل ایفون x زده که

  2. این همه پول بدی این اشغاللل دیگه چیی