عکس ال جی V35 تینکیو

عکس ال جی V35 تینکیو منتشر شد؛ خبری از نمایشگر ناچ نیست!

عکس ال جی V35 تینکیو (LG V35 ThinQ) در دنیای واقعی منتشر شد. به نظر می‌رسد پرچمدار جدید ال جی با نمایشگری کم‌حاشیه اما بدون بریدگی بالای صفحه به دست کاربران می‌رسد.

عکس ال جی V35 تینکیو که به تازگی در وب‌سایت رسمی کنسرسیوم Wireless Power رویت شده است، بسیاری از شایعات قبلی در مورد این تلفن هوشمند را تایید می‌کند.

عکس ال جی V35 تینکیو وجود نمایشگر کم‌حاشیه را تایید می‌کند

این تصویر که نخستین بار توسط ایوان بلس منتشر شد، دستگاهی با نمایشگر کم‌حاشیه و طراحی مرسوم این روزها را نشان می‌دهد. ال جی V35 تینکیو با شماره مدل LM-V350EM به دست کاربران می‌رسد و اطلاعات آن در تاریخ 24 می (3 خرداد) در دیتابیس Wireless Power ثبت شده است.

مطابق با گزارش‌ها، گوشی ال جی وی 35 تینکیو به صفحه نمایشی 6 اینچی از نوع IPS و با وضوح 1440×2880 مجهز خواهد شد. زیر قاب، تراشه اسنپدراگون 845 در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند به کمک دوربین دوگانه پشتی 16 مگاپیکسلی به ثبت لحظات مختلف بپردازند. گفته می‌شود سنسور اول این دوربین با لنز f/1.6 و سنسور دوم از نوع زاویه گسترده خواهد بود. برای علاقه‌مندان به تصاویر سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

همان‌طور که از نام این اسمارت فون پیداست، همانند دو گوشی V30S ThinQ و G7 ThinQ کاربران باید خود را برای قابلیت‌های هوش مصنوعی آماده کنند. از دیگر موارد قابل توجه در مورد این موبایل پرچمدار هم می‌توان به اندروید 8.1 اوریو، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، اسپیکرهای استریو های فای و چیپ Quad DAC اشاره کرد.

احتمالا LG V35 ThinQ، اوایل ماه آینده میلادی با بدنه‌ای مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار رونمایی خواهد شد.

عکس ال جی V35 تینکیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همش چرنده الجی همش دروغ میگه

  2. V30وG7از این قشنگتره که

    بعدم بنظرم حاشیش زیاده گوشیای سامسونگ رو ببینید طرح ناچ نداره اما حاشیشم خیلی کمتر از اینLG G35 هست