گوشی متمرکز بر عمر باتری نوکیا

گوشی متمرکز بر عمر باتری نوکیا 8 خرداد معرفی می‌شود

یک گوشی متمرکز بر عمر باتری نوکیا قرار است 29 مه (8 خرداد) در روسیه معرفی شود. گفته می‌شود این گوشی اندرویدی جدید نوکیا از عمر باتری بسیار قدرتمندی برخوردار است.

اچ ام دی گلوبال، شرکتی که حالا موفق به بازگرداندن برند نوکیا به بازار جهانی شده است، 29 می (8 خرداد) میزبان یک رویداد خبری است و در آن از یک گوشی متمرکز بر عمر باتری نوکیا پرده برداری خواهد کرد. تیزر تبلیغاتی از سوی نوکیا به انتشار رسیده است که بر اساس آن به نظر می‌رسد این گوشی، متمرکز بر ارائه عمر باتری طولانی برای استفاده کاربران است تا با هر بار شارژ بتوانند مدت زمان زیادی از گوشی خود استفاده کنند.

دعوتنامه‌های این رویداد بهاری برای تاریخ 8 خرداد ماه ارسال شده است. هرچند هنوز نامی از این گوشی که قرار است در رویداد موسکو نوکیا معرفی شود نیامده است، اما این شرکت در شبکه‌های اجتماعی فعال در آن عکس تبلیغاتی را به انتشار رسانده است که می‌تواند موضوع مهمی را به ما بفهماند.

گوشی متمرکز بر عمر باتری نوکیا

این کمپانی در متن عکس تبلیغاتی خود از هشتگ ChargedUp# استفاده کرده است تا ثابت کند باید منتظر رونمایی از گوشی متمرکز بر عمر باتری نوکیا و محصولی باشیم که از عمر باتری شگفت انگیزی به ارمغان بیاورد. این متن به شرح زیر است:

داستان بعدی نوکیا موبایل چیست؟ شه شنبه در 29 مه آن را ببینید. زمان آن رسیده شارژرها را کنار بگذارید.

Juho Sarvikas مدیر ارشد تولید HMD برای تکمیل این توییت، توییت دیگری را با شرح زیر به انتشار رسانده است:

ما محصول جدیدی برای اشتراک گذاری داریم. آن می‌تواند سرگرم کننده باشد، لطفا به ما بپیوندید.

هیچ چیزی از گوشی متمرکز بر عمر باتری نوکیا نمی‌دانیم

بدین ترتیب، 8 خرداد ماه می‌تواند روز بسیار مهمی برای برند نوکیا باشد و آن‌ها از محصول مهم دیگری پس از معرفی گوشی ناچ استایل نوکیا ایکس 6 پرده برداری خواهند کرد. طی چند وقت گذشته، برخی از گوشی های برند نوکیا موفق به دریافت تاییدیه‌های مختلف از رگولاتوری‌های روسیه‌ای شده‌اند. اما ما واقعا نمی‌دانیم کدام از آن‌ها قرار است در این رویداد معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. معذرت میخام نباید توی سر تیتر یه ویرگول قرار میدادید؟ یکم سخته خوندنش

  2. توکیا دقیقا داره در مسیر درست حرکت میکنه.اگر همینجور پیش بره یکی دو سال آینده صدر نشین دنیای موبایل میشه

  3. دارم به نوکیا امیدوار میشم، باتری مهمترین بخش یه موبایله، البته اینو کسایی میفهمن که کارشون با گوشی صرفا بازی کردن و گذروندن وقت نباشه، نه مثل بچه مدرسه ای ها.