گوشی هواوی آنر پلی

گوشی هواوی آنر پلی با فناوری انقلابی، ششم ژوئن معرفی می‌شود

زمان معرفی گوشی هواوی آنر پلی (Huawei Honor Play) اعلام شد. این تلفن هوشمند که طی روزهای گذشته نیز در کانون توجه قرار گرفته بود، قرار است با ویژگی‌های پیشگامانه همچون بهره‌گیری از هوش مصنوعی به دست کاربران برسد.

به لطف انتشار تصویر دعوت‌نامه گوشی هواوی آنر پلی ، زمان رونمایی این موبایل مشخص شد. به نظر می‌رسد در رویداد 6 ژوئن (16 خرداد) هواوی، چینی‌ها با تمرکز روی هوش مصنوعی، از موبایلی با فناوری های انقلابی همچون تجربه بازی چهار بعدی مبتنی بر AI پرده خواهند برداشت.

فناوری گوشی هواوی آنر پلی نقطه عطفی برای این شرکت خواهد بود!

اگرچه تا این لحظه اطلاعات چندانی در رابطه با آنر پلی منتشر نشده است، اما این احتمال وجود دارد که هواوی، Honor Play را به عنوان پرچمدار بعدی خود پیش روی همگان قرار دهد. ما هنوز نمی‌دانیم که فناوری جدید هواوی در زمینه سخت افزار است یا نرم افزار، ولی اخیرا یو چنگ دانگ (Yu Chengdong) به عنوان مدیر “Huawei Device” اعلام کرده است که این فناوری می‌تواند نقطه عطفی برای این کمپانی در سال 2018 باشد. به نظر می‌رسد تکنولوژی جدید هواوی، عملکرد محصولات شرکت را به شکل قابل توجهی بهبود خواهد بخشید.

به ادعای یو چنگ دانگ، تاثیر این فناوری بر سرعت گوشی های موبایل از زمین تا آسمان خواهد بود! اگر این تغییر به بخش سخت افزاری مربوط شود، می‌توان آن را چیزی مرتبط با یک ماژول مستقل NPU برای پردازش سریع‌تر و یادگیری ماشینی کارآمدتر در نظر گرفت. اگر این تغییر به سیستم نرم افزاری مربوط شود، آن‌گاه باید منتظر چیزی ویژه در سیستم عامل دستگاه باشیم.

گوشی هواوی آنر پلی

به لطف تلاش‌های واحد تحقیق و توسعه هواوی، این کمپانی چینی بعد از شرکت‌های سامسونگ و اپل به عنوان سومین تولیدکننده برتر تلفن همراه در دنیا شناخته می‌شود. اما آیا با این فناوری، هواوی می‌تواند در جایگاهی بهتر قرار گیرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا مشتاقم ببینم چی میخاد رو کنه