ای آر اموجی

گوشی Xiaomi Mi 8 مجهز به اموجی‌های سه بعدی خواهد بود

شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) که به زودی رونمایی خواهد شد، دارای اموجی های سه بعدی همچون ای آر اموجی است. به این ترتیب می‌توان مطمئن بود گوشی Xiaomi Mi 8 به خاطر مجهز شدن به شکلک های سه بعدی چندین ویژگی منحصربه‌فرد خواهد داشت.

اموجی سه بعدی، قابلیتی فوق‌العاده منحصربه‌فردی بوده و تعداد انگشت شماری گوشی هوشمند تا امروز به آن مجهز شده‌اند. بر اساس اخبار جدید گوشی Xiaomi Mi 8 را باید جدیدترین دستگاهی بدانیم که از اموجی های سه بعدی پشتیبانی خواهد کرد تا کاربران آن بتوانند به شیوه‌ای متفاوت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

شیائومی همانند چند گوشی‌ساز شناخته شده دیگر همچون اپل، سامسونگ و وان پلاس، با برهم زدن روال همیشگی نام‌گذاری محصولات خود، تصمیم دارد در سی و یکم می (دهم خرداد)، گوشی شیائومی می 8 را معرفی کند. این در حالی است که تا امروز خبری از یک گوشی با نام شیائومی می 7 نبوده است. گفتنی است شیائومی تصمیم دارد همراه با رونمایی این گوشی، هشتمین سال فعالیت خود را جشن بگیرد.

به عنوان اصلی‌ترین ویژگی‌های گوشی Xiaomi Mi 8 که تا امروز از آن‌ها مطلع شده‌ایم باید به مجهز شدن به تراشه اسنپدراگون 845، دوربین دوگانه دارای سنسورهای قرار گرفته به صورت عمودی (شبیه به آیفون ایکس)، و داشتن طراحی ناچ استایل اشاره کنیم.

گوشی Xiaomi Mi 8

قابلیت ویژه گوشی Xiaomi Mi 8

بر اساس جدیدترین اخبار، ویژگی دیگری که قرار است به لطف آن شیائومی می 8 تبدیل به یک گوشی منحصربه‌فرد شود، پشتیبانی از اموجی های سه بعدی است. بر روی بریدگی بالای نمایشگر این گوشی سنسور مادون قرمز خاصی به کار خواهد رفت که دارای قابلیت‌ تشخیص چهره حرفه‌ای بوده و می‌تواند به لطف نقشه‌برداری دقیق از صورت کاربر، اموجی های سه بعدی را در اختیار وی قرار بدهد.

بر اساس ویدیویی که در حساب کاربری این شرکت در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است، شکلک‌ های سه بعدی گوشی Xiaomi Mi 8 در مقایسه با ای آر اموجی چیز جدیدی برای ارائه نداشته و تنها تفاوت آن، داشتن کاراکترهای متفاوت در مقایسه با نمونه آن‌ در آیفون ایکس است.

به عنوان دیگر ویژگی‌های گوشی شیائومی می 8 باید به حافظه رم 6 / 8 گیگابایتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و مجهز شدن به سیستم عامل MIUI 10 (سفارشی‌سازی شده بر اساس اندروید 8.1 اوریو) اشاره کنیم. این گوشی با وجود قرار گرفتن در دسته‌بندی پرچمداران اندرویدی، دارای قیمت حدود 470 دلار خواهد بود که آن را همچون وان پلاس 6 تبدیل به یک قاتل پرچمدار می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جالبه خدا کنه مثل اس9 مسخره نباشه