گوشی گوگل پیکسل 3

کشف طراحی فاقد ناچ گوشی گوگل پیکسل 3 از کدهای اندروید پی

گوشی گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) سومین گوشی از سری پیکسل گوگل بوده و در سال جاری رونمایی خواهد شد. اگرچه طبق روال داغ طراحی پرچمداران امسال، انتظار می‌رود  گوگل پیکسل 3 نیز یک گوشی ناچ استایل باشد، اما در گوشی گوگل Pixel 3 خبری از بریدگی بالای نمایشگر نخواهد بود.

نسخه بتای اندروید پی مدتی پیش برای استفاده توسعه‌دهندگان منتشر شد. بر اساس تنظیمات نسخه بتای اندروید 9 (یا همان اندروید پی) می‌توان به نتایج جالبی رسید که یکی از آن‌ها طراحی ساده و فاقد ناچ گوشی گوگل پیکسل 3 است.

گوشی گوگل پیکسل 3 به احتمال زیاد اولین محصولی خواهد بود که به صورت پیش‌فرض به اندروید 9 مجهز می‌شود. گوگل بیشتر مواقع برای به نمایش گذاشتن برخی قسمت‌های سیستم‌ عامل‌های پیش رو قبل از عرضه عمومی آن، از طرح‌هایی استفاده می‌کند که مربوط به گوشی های هوشمند آینده این شرکت است. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت طرح جدید مورد استفاده به منظور نمایش قسمت تنظیمات صدای اندروید 9، مربوط به گوشی گوگل پیکسل 3 است.

طراحی عادی گوشی گوگل پیکسل 3

پیکسل 3، که اولین گوشی مجهز به نسخه پایدار سیستم عامل جدید پلتفرم اندروید محسوب خواهد شد، با وجود بهره بردن از ژست‌های حرکتی جدید این سیستم عامل به منظور ارتباط با رابط کاربری به شیوه‌ای متفاوت، فاقد طراحی ناچ استایل است.

گوشی گوگل پیکسل 3

می‌توان طبق رفتار گذشته گوگل انتظار داشت تصویر فاش شده مربوط به یکی از گوشی های هوشمندی است که این شرکت مشغول توسعه آن است. با توجه به قرار گرفتن در سال 2018 و عدم عرضه گوشی هوشمند گوگل در این سال تا امروز، می‌توان عکس را با احتمالی بالا به گوشی گوگل پیکسل 3 نسبت داد.

گوشی های ساخت دست گوگل، که پیشتر تحت سری نکسوس و اکنون تحت سری پیکسل ساخته می‌شوند، از نظر نرم افزاری و همچنین دوربین بر دیگر گوشی های اندرویدی برتری داشته و هیچوقت در زمینه طراحی، چیز جذابی برای ارائه نداشته‌اند. به همین دلیل بعید نیست امسال گوگل تمرکز خود را مجددا بر روی افزایش قابلیت‌های نرم افزاری پرچمدار خود قرار داده و دور استفاده از طراحی ناچ استایل را خط بکشد. این در حالی است که یکی از ویژگی‌های اندروید 9، پشتیبانی از نمایشگرهای دارای بریدگی بالای آن‌ها است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. لان این مثلا خوبه یا بد؟؟

  2. پشتش که خیلی ضایعس