پرچمدار 2019 اپل

پرچمدار 2019 اپل با دوربین سه گانه تولید می‌شود

پرچمدار 2019 اپل احتمالا مثل گوشی هواوی پی 20 پرو به دوربین پشتی سه گانه مجهز می‌شود. به نظر می‌رسد دوربین سوم نقشی پررنگ در زمینه واقعیت افزوده ایفا خواهد کرد.

“Economic Daily News” در گزارشی جدید، از احتمال مجهز شدن پرچمدار 2019 اپل به دوربین سه گانه خبر داد. آیا اپل با اضافه کردن دوربین سوم، روی فناوری های سه‌بعدی متمرکز می‌شود؟

برخی اپل را یکی از نوآورترین شرکت‌های دنیای فناوری می‌دانند، در حالی که سایرین با اشاره به زمانی که این کمپانی چگونه به اقتباس از ایده‌های سایر سازندگان روی می‌آورد، این موضوع را رد می‌کنند. هرچند، به نظر می‌رسد این روزها باید توجه بیشتری به دیدگاه دسته دوم داشته باشیم. اگرچه “Economic Daily News” سرچشمه انتشار شایعات دقیق نیست، اما گزارش جدید این خبرگزاری چینی از تغییری مهم در محصول آینده اپل خبر می‌دهد.

احتمال استفاده از دوربین سوم پرچمدار 2019 اپل به عنوان منظره‌یاب

موضوعی که نسبت به آن یقین داریم، بهره‌گیری از فناوری سه‌بعدی یکسان با سنسورهای True Depth Face ID برای دوربین پشتی پرچمدار آینده اپل است. البته این تصمیم به خاطر اضافه کردن قابلیت‌های تشخیص چهره و انیموجی نیست و سازندگان می‌خواهند روی واقعیت افزوده مانور دهند؛ در این صورت باید شاهد استفاده از سه لنز در بخش پشتی باشیم. در رابطه با عملکرد این دوربین، یک احتمال این است که اپل از لنز سوم برای زوم پنج مرحله‌ای اپتیکال استفاده کند، در حالی که دوربین‌های دیگر برای فناوری 3D به کار گرفته خواهند شد. همچنین این احتمال وجود دارد که از آن به عنوان یک منظره‌یاب استفاده شود.

این موضوع که دوربین سوم به بهبود کیفیت تصاویر کمک خواهد کرد یا نه هم یک سوال اساسی است. هواوی با گوشی P20 Pro موفق شد به بالاترین امتیاز در بنچمارک DxOMark دست پیدا کند. اما آیا اپل هم می‌تواند داستانی مشابه را رقم بزند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این نشون میده اپل و هواوی دست به یکی کردن

  2. خخخ
    افکت بوکه رو هم آیفون آورد
    دوربین دوگانه رو هم اچ تی سی
    کیفیت کواد اچ دی رو ال جی
    یه کم از بریدگی صفحه نمایش هواوی هم بگید که گبیه

    دیگه دنیا و عالم میدونن که کار چینی ها کپی کردن تو هر زمینه😂😂

  3. ههه اینم از هواوی برداشت
    چقدر خار شده