آپدیت اندروید 7.1.1 نکسوس 6

آپدیت اندروید 7.1.1 نکسوس 6 باگ بزرگی را رفع می‌کند

به تازگی آپدیت اندروید 7.1.1 نکسوس 6 به انتشار رسیده است. این آپدیت گرچه امکانات جدیدی در بر ندارد، اما یکی از باگ‌های بزرگ و مهم این گوشی را نیز مرتفع می‌کند.

مدت‌هاست گوشی‌هایی که توسط گوگل ساخته می‌شوند تحت عنوان پیکسل به بازار عرضه می‌شوند و دوره گوشی‌های نکسوس به پایان رسیده است؛ اما هنوز هم این گوشی‌ها به روز رسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کنند و به نظر می‌رسد برای نکسوس 6 به عنوان موبایلی که سه سال از زمان معرفی‌اش می‌گذرد، اندروید 7.1.1 آخرین آپدیت نرم‌افزاری باشد.

سال گذشته گوگل برای نکسوس 6 آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا را منتشر کرد و تعداد زیادی از دارندگان این گوشی، دستگاه خود را به روز رسانی کردند اما بخشی از آن‌ها به دلیل وجود ارور نامشخصی، قادر به آپدیت گوشی خود نبودند. اهالی مانتین ویو نیز بارها برای پیدا کردن مشکل مربوطه تلاش کردند اما تا به امروز نتیجه‌ای حاصل نشد. آپدیت اندروید 7.1.1 نکسوس 6 در حالی امروز دوباره منتشر شده که امکان به روز رسانی توسط تمامی دیوایس‌ها وجود دارد. اینک گوگل فرآیند آپدیت گوشی را راحت‌تر از همیشه کرده و با انتشار تصاویری، مراحل به روز رسانی نکسوس 6 را به صورت گام به گام آموزش داده است.

آپدیت اندروید 7.1.1 نکسوس 6

بیشتر افرادی که در به روز رسانی دستگاه‌شان مشکل داشتند از اپراتور مخابراتی T-Mobile استفاده می‌کردند اما خبر عدم نصب آپدیت به طور پراکنده از تمامی کشورها به گوش می‌رسید. همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، این آپدیت قابلیت‌هایی فراتر از اندروید نوقا نخواهد داشت و گوگل از همان Security Patch مربوط به اکتبر سال گذشته در آن استفاده کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*