قابلیت تماس صوتی گروهی واتس اپ

قابلیت تماس صوتی گروهی واتس اپ در دسترس برخی کاربران قرار گرفت

در ادامه افزایش قابلیت‌های واتس اپ برای مقابله با رقیبان، امکان استفاده از قابلیت تماس صوتی گروهی واتس اپ نیز در آپدیت جدید این برنامه فراهم شده است.

اوایل اردیبهشت ماه امسال و در خلال کنفرانس F8، فیسبوک اعلام کرد درحال تدوین ویژگی‌ها و امکانات جدیدی برای اپلیکیشن پیام‌رسان خود، واتس اپ است که در آینده‌ای نه چندان دور قابل استفاده خواهند بود. در آن کنفرانس در مورد تماس‌های صوتی و ویدیویی دسته جمعی به همراه اضافه شدن استیکرها به اپلیکیشن اشاره شد اما فیسبوک از اعلام بازه زمانی دقیق برای انتشار امکانات جدید خودداری کرد.

به نظر می‌رسد کار بر روی امکانات جدید واتس اپ به پایان رسیده و براساس گزارش‌ها، تعدادی از کاربران اندرویدی که از نسخه 2.18.162 واتس اپ بتا استفاده می‌کنند شاهد گزینه تماس صوتی گروهی واتس اپ هستند. همچنین چند روزی از آپدیت واتس اپ و گنجانده شدن این قابلیت در آی دیوایس‌ها نیز می‌گذرد.

تماس صوتی گروهی واتس اپ

گرچه قابلیت تماس صوتی گروهی واتس اپ در حال حاضر تنها در صورتی قابل استفاده است که جدیدترین نسخه بتای واتس اپ را نصب کرده باشید، اما با این وجود تمامی افرادی که از این نسخه استفاده می‌کنند قادر به برقراری تماس صوتی و ویدیویی گروهی نیستند. بنابراین این ویژگی بایستی از سمت سرورها اعمال شود و این پروسه کمی نیاز به زمان خواهد داشت تا تمامی کاربران بتوانند به صورت گروهی با یکدیگر تماس بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. باید بدم اینم فیلتر کنن

  2. همینمون مونده فسادو فحشا رو زیاد کنن

  3. لازم شد یه واتس ا|پی نصب کنم