پروژکتور جدید شیائومی

پروژکتور جدید شیائومی تحت برند MIJIA و با قیمت مناسب معرفی شد

پروژکتور جدید شیائومی تحت برند MIJIA در چین معرفی شد. بعد از معرفی “Mi Laser Projector” در سال گذشته، این دومین پروژکتور شرکت شیائومی محسوب شده و با قیمتی به مراتب پایین‌تر به فروش می‌رسد.

پروژکتور جدید شیائومی MIJIA با قابلیت‌های متنوع رونمایی شد. این محصول جدید قرار است از تاریخ 1 ژوئن (11 خرداد) از طریق فروشگاه‌های اینترنتی و محلی چین به فروش رسد. در ادامه، بیشتر با این محصول جدید آشنا خواهیم شد.

پروژکتور جدید شیائومی 623 دلار قیمت دارد

پروژکتور Xiaomi در حدود 4 هزار یوان (623 دلار) قیمت‌گذاری شده است و می‌تواند صفحه‌ای به اندازه 40 تا 120 اینچ را از فاصله سه متری به نمایش درآورد. این در حالی‌ست که محصول قبلی این شرکت یعنی Mi Laser Projector با قیمت 9 هزار و 999 یوان (1557 دلار) عرضه می‌شد.

شیائومی می‌گوید این محصول جدید از 2.07 میلیون لنز بازتابنده بهره برده و به واسطه طراحی جدید مسیر هدایت نور، شدت روشنایی را تا 5 درصد افزایش می‌دهد. برای رساندن حداکثر روشنایی به 800 لومن، سازندگان از لامپ‌های P1W/A شرکت اوسرام نیز کمک گرفته‌اند. به گفته مدیران این کمپانی، طول عمر این لامپ 10 سال است.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد محصول پیش رو می‌توان به پشتیبانی از ویدیوهای HDR10، دو اسپیکر 2 اینچی 10 وات و پشتیبانی از دستورات صوتی اشاره کرد. در نهایت، رابط کاربری PatchWall که در تلویزیون های هوشمند Mi TV به کار گرفته می‌شود، به عنوان سیستم نرم افزاری پروژکتور جدید شیائومی MIJIA در خدمت کاربران خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. داشتن یکی از اینا لازمه

  2. شما همون تلویزیون سیاه سفیدا هم از سرتون زیاده اینا بماند