آپدیت وان پلاس 5 تی

انتشار جدیدترین آپدیت وان پلاس 5 و وان پلاس 5 تی

کمپانی OnePlus به تازگی آپدیت وان پلاس 5 و 5 تی را با تمرکز روی برطرف ساختن برخی از باگ‌های نرم افزاری دو پرچمدار سابق خود منتشر کرد. البته این به‌روزرسانی معدود امکانات جدیدی از جمله قابلیت Places را نیز با خود به همراه می‌آورد که پیش‌تر مشابه آن را در محصولات اپل دیده بودیم.

جدیدترین آپدیت وان پلاس 5 و وان پلاس 5 تی به رغم اینکه قابلیت‌های جدید پرشماری را وارد این دو گوشی هوشمند نمی‌کند اما حجم زیادی دارد و در واقع یک به‌روزرسانی کامل رام است.

بر اساس اعلام کمپانی چینی، آپدیت مورد اشاره حدود 1.6 گیگابایت حجم دارد و رابط کاربری اکسیژن او اس (OxygenOS) دو دستگاه را به ورژن 5.1.2 ارتقا خواهد داد. اما شاید کاربردی‌ترین قابلیتی که این به‌روزرسانی نرم افزاری وارد وان پلاس 5 و وان پلاس 5 تی می‌کند یک ژست حرکتی جدید برای قفل کردن صفحه نمایش از طریق دوبار ضربه زدن روی آن باشد.

آپدیت وان پلاس 5 تی

اپلیکیشن گالری نیز قابلیت جدیدی به نام Places را به خود خواهد دید که با دریافت اطلاعات از جی پی اس و بر اساس لوکیشن، نمایی از نقشه‌ی مکان گرفته شدن عکس‌ها را نمایش می‌دهد. قابلیت Recently Added نیز امکان مشاهده و مدیریت جدیدترین تصاویر ذخیره شده را فراهم می‌کند.

آپدیت جدید ارائه شده به کاربران وان پلاس 5 و 5 تی، بسته‌ی امنیتی ماه می را نیز شامل می‌شود و برخی باگ‌ها از جمله مشکل در تنظیم چرخش خودکار نمایشگر، مشکل در اتصال به شبکه وای فای و نقص عملکرد میکروفون هنگام استفاده از ایرفون های AKG را هم برطرف خواهد ساخت.

انتشار این بروزرسانی از هفته گذشته آغاز شده و از آنجایی که به صورت OTA ارائه می‌شود به تدریج در دسترس کلیه کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*