حداقل سیستم مورد نیاز بازی Battlefield V برای کامپیوتر

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Battlefield V برای کامپیوتر اعلام شد

چند روز پس از معرفی، حداقل سیستم مورد نیاز بازی Battlefield V برای کامپیوتر در فروشگاه EA Orgin منتشر شد. بازی بتلفیلد 5 قرار است 27 مهر ماه به عرضه جهانی برسد.

همین چند روز پیش بود که بازی Battlefield V‌ رسما معرفی شد و اعلام شد که این بازی قرار است 27 مهرماه برای کنسول های بازی پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و کامپیوترها به انتشار برسد. پس شکی نیست که بسیاری از گیمرها از سراسر جهان چشم انتظار این بازی بی‌نظیر هستند تا بار دیگر اسلحه به دست گرفته و خون تازه‌ای در رگ‌های آن‌ها به جریان بی‌افتد. البته از آنجایی که صاحبان کنسول های بازی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیازی نیست در مورد سخت افزار مورد نیاز برای اجرای این بازی نگران باشند، این افراد بدون هیچ نگرانی منتظر عرضه بازی هستند.

اما اگر شما به دنبال اجرای آن بر روی یک کامپیوتر هستید، خبر خوب این که لیستی در فروشگاه Orgin شرکت EA به انتشار رسیده است که در آن سیستم مورد نیاز بازی Battlefield V برای اجرا در کامپیوتر نوشته شده است. البته توجه داشته باشید که اینها حداقل سیستم مورد نیاز بازی Battlefield V هستند، پس اگر شما از سخت افزار بهتری  بهره‌مند باشید باید بدون مشکل بازی را اجرا کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Battlefield V

در بخش سیستم عامل، بدیهی است که این بازی از مک پشتیبانی نکرده و فقط قابل اجرای بر روی کامپیوترهای دارای ویندوز 7 به بعد است. این بازی همچنین مستلزم یک پردازنده Core i5 6600k برای کامپیوترهای اینتلی یا یک پردازنده AMD FX-6350 برای کامپیوترهای ای ام دی یا فراتر از این‌ها است.

گیمرها نیازمند ظرفیت رم حداقلی 8 گیگابایتیف یک کارت گرافیک NVidia Geforce GTX 660 با ظرفیت 2 گیگابایت VRAM یا بهتر و یا یک کارت گرافیک AMD Radeon HD 7850 با ظرفیت 2 گیگابایتی VRAM یا بهتر هستند. حداقل فضای داخلی مورد نیاز برای نصب و اجرای بازی نیز 50 گیگابایت خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. سلام من سیستمی با خصوصاتزیر دارم
    RAM 8
    CPU CORY I5 8400
    WIN 10 PRO 64 BIT
    گرافیک 4 1050 GTX
    میخواستم بدونم این بازی روی سیستم من با چه کیفیتی و فریمی اجرا میشه ممنون

  2. شاهکار تمام گیم های 2018….بی صبرانه منتظرتم بتل5

  3. مردم باید برن گیم های ایرانی که تو جهان از بهترین ها هستن استفاده کنن . این گیم ها نماد غربی هست

    • خخخخ تو چهان؟؟! اصلا در حد نصب کردن هم نیستن چه برسه بازی کردن اونم در سطح جهانی، برو عمو جون هنوز سنت به اینجور چیزا قد نمیده بخدا. درضمن ما دوس داریم چیزایی که نماد غربی هستن استفاده کنیم به تو و امثال تو ربطی نداره برو حال کن جوابنو دادم نیم وجبی

    • خخخخخ.بابا ای حمایت کننده از تولیدات داخلیییی.
      خو مرد مومن.بازی های ایرانیم نمیتونی با دلتا فورس ۱ هم مقاسه کنی..ولی خوشم اومد از حرفت روحمونو شاد کردی.

    • داداش تو که تا حالا پدر مادرت اجازه ندادن بازی خارجی نصب کنی و تا الآن فقط بازی ایرانی کردی لطفا نظر نده
      ولی این رو بگم که بازی های ایرانی همشون بد نیستن ولی قابل رقابت با بازی های امروزی کمپانی های بزرگ نیستن و خیلی خیلی مونده تا پیشرفت کنه.

    • مردم باید بیان گوشیو از دستت بگیرن که تو هر زمینه ای اظهار نظر نکنی عمو جون