نتایج بنچمارک موتو زد 3 پلی

نتایج بنچمارک موتو زد 3 پلی با تراشه اسنپدراگون 660 در GeekBench منتشر شد

نتایج بنچمارک موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) همراه با تراشه اسنپدراگون 660 در سایت GeekBench رویت شد. موتورولا تا چند روز دیگر این گوشی میان رده را معرفی خواهد کرد.

پس از انتشار چند تصویر از گوشی جدید میان رده موتورولا، حالا نتایج بنچمارک موتو زد 3 پلی در سایت GeekBench همراه تراشه اسنپدراگون 660 به انتشار رسیده است.

تنها چند روز مانده به رونمایی از گوشی موتو زد 3 پلی که به نظر می‌رسد برای نخستین بار در کشور برزیل رویت خواهد شد، این گوشی در سایت های امتیازگیری رویت شده است تا بیش از گذشته با آن و قدرت احتمالی که به همراه دارد آشنا شویم.

ما در حال حاضر به لطف رندرهای منتشر شده در اینترنت، با طراحی و شکل و شمایل گوشی میان رده جدید لنوو موتورولا آشنا هستیم؛ پس نتایج بنچمارک موتو زد 3 پلی نیز می‌تواند معلومات ما از این گوشی را افزایش داده و با آشنایی با بخشی از مشخصات فنی زیر قاب آن، ایده‌ای از عملکردش را نیز در ذهن ما می‌سازد.

نتایج بنچمارک موتو زد 3 پلی

با توجه به نتایج بنچمارک موتو زد 3 پلی ، این گوشی از تراشه اسنپدراگون 660 همراه با پردازنده 8 هسته‌ای 1.61 گیگاهرتزی، 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره‌مند است. رابط کاربری این گوشی نیز مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو خواهد بود. موتو زد 3 پلی موفق شده در حالت تک هسته‌ای امتیاز 896 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 4573 را به نام خود ثبت کند.

نتایج بنچمارک موتو زد 3 پلی

گزارش‌های پیشین که شامل لیستی از حضور این گوشی در سایت FCC‌ بود نشان می‌داد که Moto Z3 Play از تراشه اسنپدراگون 636 با 4 گیگابایت رم + حافظه 32 گیگابایتی یا 4 گیگابایت رم + حافظه 64 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود. بدین ترتیب به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد این گوشی را با مشخصاتی متفاوت در بازارهای مختلف جهانی به فروش برساند که احتمالا از نظر قیمتی نیز با هم یکسان نخواهند بود.

موتو زد 3 پلی به یک نمایشگر 6.1 اینچی با وضوح 2560×1440 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 مشابه بسیاری از پرچمداران سال 2018 تجهیز خواهد شد. این درحالیست که گوشی های موتو زد 2 فورس و زد 2 پلی به یک نمایشگر 5.5 اینچی مجهز بودند.

به تازگی تصاویری از گوشی موتو Z3 Play به انتشار رسیده که نشان می‌دهد این محصول تغییر کمی در طراحی خود نسبت به نسل پیشینش می‌بیند. به طور مثال حالا یک نمایشگر تمام صفحه در قسمت جلویی گوشی جای خوش کرده است، در حالی که اسکنر اثر انگشت به سمت راست فریم و زیر دکمه پاور جای خوش کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*