آنر 7 سی

آغاز پیش فروش گوشی آنر 7 سی در ایران + قیمت

گوشی هوشمند میان رده هواوی آنر 7 سی (Honor 7C) که مدتی پیش معرفی شده بود، به بازار ایران آمده و پیش فروش آن از 9 خرداد 97 آغاز می‌شود. در ادامه به بررسی قیمت و ویژگی‌های آنر 7c می‌پردازیم.

برند آنر از گوشی هوشمند 7c رونمایی کرد. گوشی هوشمندی با دوربین دوگانه، قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره و سه درگاه ورودی برای دو سیم کارت و کارت حافظه که همه قابلیت‌های یک پرچمدار را تنها با قیمت 1 میلیون و 99 هزار تومان به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

آنر 7 سی

فروش آنر 7 سی در ایران

پیش فروش گوشی آنر 7 سی (Honor 7C) از روز چهارشنبه 9 خرداد در بامیلو آغاز می‌شود و به هزار خریدار اول گوشی از طرف اسنپ کد تخفیف 100 هزار تومانی داده می‌شود. گوشی هوشمند تمام صفحه جدید آنر در سه رنگ سیاه، آبی و طلایی با قیمت فوق‌العاده مناسب در رده گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه اما با قابلیت گوشی‌های پرچمدار به مشتریان عرضه می‌شود.

جرج ژائو، مدیر شرکت آنر می‌گوید:

آنر به عنوان یک برند پیشرو و نوآور، خود را موظف به ارائه محصولات بی‌نظیر با قیمت رقابتی کرده است و خیلی زود فراتر از بازارهای کشور چین به عنوان برندی پیشرو در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند شناخته خواهد شد. هدف ما این است که تا سال 2020 به عنوان یکی از 5 برند برتر گوشی‌های هوشمند در دنیا مطرح شویم.

تصاویر منحصربه‌فرد با دوربین دوگانه

آنر 7 سی با ارایه دوربین دوگانه اصلی 13 + 2 مگاپیکسلی، نقطه عطفی در ارائه بهترین دوربین عکاسی در گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه ایجاد کرده است و با دوربین دوگانه خود بهترین تصاویر از چهره و مناظر را ارائه می‌دهد. با استفاده از این دوربین دوگانه امکان فعال‌سازی افکت بوکه و گرفتن عکس‌های حرفه‌ای به آسانی میسر شده است. آنر همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را همراه با فلش جلو برای گوشی جدید خود ارائه کرده است تا امکان سلفی گرفتن در تاریکی هم برای استفاده‌کنندگان از این گوشی فراهم باشد. با دوربین شگفت‌انگیز سلفی این گوشی، همچنین امکان گرفتن عکس پاناروما با بهترین کیفیت میسر شده است.

آنر 7 سی

قابلیت‌های یک پرچم‌دار

گوشی جدید آنر، با وجود قیمت فوق‌العاده مناسب، قابلیت‌های انحصاری پرچمداران گوشی‌های هوشمند را در خود جمع‌آوری کرده است. آنر 7 سی با برخورداری از قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره، حتی زمانی که دست شما بند است، به آسانی با دیدن چهره شما باز می‌شود. این گوشی همچنین با اندازه استثنایی 5.99 اینچی و نمایشگر تمام صفحه ارائه شده است. این نمایشگر با استاندارد نسبت تصویر 18:9 صفحه نمایشی عریض مانند تجربه تماشای سینمایی را به شما هدیه می‌دهد.

بیشتر لذت ببرید

آنر به پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت پایه 1.8 گیگاهرتز مجهز است. این گوشی همچنین بر پایه آخرین نسخه از رابط کاربری شرکت موسوم به EMUI 8.1 ساخته شده است که تمامی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و قابلیت‌های کاربردی را به آسان‌ترین شکل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آنر 7 سی

آنر 7c دارای 2 درگاه ورودی سیم کارت و یک میکرو SD (تا ظرفیت 256 گیگابایت) است که می‌توان همزمان از همه آنها استفاده کرد. این گوشی از طراحی متقارن 360 درجه در هر چهار گوشه‌ سود می‌جوید. آنر 7 سی همچنین بدنه‌ای فشرده با ضخامت تنها 7.8 میلی‌متر دارد که این مساله زیبایی آن را چند برابر می‌کند.

درباره آنر

آنر، برندی مستقل و پیشرو در عرصه گوشی‌های هوشمند متعلق به گروه هواوی است که با شعار «برای شجاعان» فعالیت می‌کند. این برند برای پاسخگویی به نیاز نسل دیجیتالی هزاره سوم با بهینه‌سازی محصولات اینترنتی ساخته شده تا در نهایت بهترین تجربیات کاربری، عمل کردن به الهامات، ارتقا خلاقیت و رویاهای جوانان را محقق سازد. شرکت آنر به منظور دستیابی به اهداف مذکور، با نشان دادن شجاعت خود در عرصه تولید گوشی های هوشمند و ارایه محصولات متفاوت موفق شد به صورت کاملا متمایز در بازار عمل کند و با دنبال کردن آخرین نوآوری‌ها و جدیدترین فناوری‌ها به نیاز مشتریان خود پاسخ گوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. واقعا برای میان رده عالیه

  2. با اون تخفیف چقدر میشه ینی؟؟

  3. امسال از هر دو خبر یکی در مورد هواوی Y7 prime. بوده یکی در مورد این گوشی دیگه گوشمون عادت کرده