خودروهای مرسدس بنز

خودروهای مرسدس بنز به نمایندگی ستاره ایران به زودی وارد کشور می‌شوند

خودروهای مرسدس بنز به زودی به صورت رسمی وارد بازار ایران می‌شوند. شرکت ستاره ایران، نماینده رسمی بنز در کشورمان، قصد دارد در تابستان 97 چهار خودروی جدید مرسدس بنز را به بازار عرضه کند. در ادامه به بررسی ارزش گمرکی این خودروها می‌پردازیم.

مدیرعامل شرکت ستاره ایران به عنوان نماینده رسمی محصولات مرسدس بنز در ایران در اواخر سال گذشته خبر حضور محصولات جدید این خودروساز بزرگ آلمانی در کشورمان را اعلام کرده بود و حالا به نظر می‌رسد به موعد ورود این خودروها به بازار ایران نزدیک شده‌ایم.

گمرک ایران اخیرا اعلام کرد شرکت ستاره ایران می‌تواند خودروهای مرسدس بنز CLA 180، بنز C180، بنز GLA 200 و بنز A200 را با ارزش گمرکی کمتر از 40 هزار دلار به کشور وارد کند. در جدول زیر، ارزش گمرکی خودروهای مجاز مرسدس بنز را مشاهده می‌کنید:

ارزش گمرکی خودروهای مرسدس بنز

خودروارزش گمرکی
CLA 18039 هزار و 500 دلار
C 18039 هزار و 400 دلار
GLA 20038 هزار و 600 دلار
A20037 هزار دلار

این چهار خودرو با مدل 2018 وارد کشور می‌شوند و به گفته غلامرضا رزازی، مدیرعامل شرکت ستاره ایران، سفارش‌های اولیه برای ساخت خودروهای مرسدس بنز نیز به این شرکت داده شده و قرار است خط تولید محصولات این برند در ایران فعالیت خود را به زودی آغاز کند.

وی به تازگی نیز اعلام کرده محصولات ثبت سفارش شده مرسدس بنز در تابستان 1397 وارد بازار ایران می‌شوند. بنا بر اعلام رزازی، علاوه بر مدل‌های مذکور، یک مدل ون نیز وارد کشور خواهد شد. همچنین قرار است شرکت ستاره ایران با همکاری دایملر بنز، ون‌های مخصوص حمل جوجه را برای صنعت طیور ایران فراهم کند و پس از نهایی شدن طراحی‌ها و اخذ استانداردها، این خودروها نیز وارد ایران خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این ینی پیشرفت این ینی ابادانی

    • الان دقیقا چیش ابادانی هستش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟
      ماشین کشور های دیگه رو با 10برابر قیمت وارد میکنید واز خود شرکت سازنده بیشتر پول میخوردید
      یکی ندونه شما ها ساختینش
      حتی نه پژو نه پراید نه هیچ چیز دیگه ایم هم بلد نیستید درست کنید
      با اینکه کلی جوان طراح داریم و میتونن خیلی خوب هم ماشین درس کنن اما شما جز حروم خوری کاره دیگه ایم بلد نیستید و ملت هم که نمیدونم چی بگم میرن میخرن چه ظلمی به خودشون میکنن میدونن اما باز میگن اشکال نداره خاک تو سرمون