دوربین گوشی های آینده سونی

دوربین گوشی های آینده سونی از هوش مصنوعی قدرت خواهد گرفت

به نظر می‌رسد دوربین گوشی های آینده سونی قرار است همچون رقبا از قابلیت های هوش مصنوعی بهره ببرند. ادغام هوش مصنوعی در تجربه کار با دوربین گوشی ها طی یکی دو سال اخیر بسیار موفقیت آمیز بوده است.

روزهایی بودند که دوربین ها بر روی گوشی های هوشمند تنها به عنوان یک دوربین عمل می‌کردند. شما می‌خواستید عکس بگیرید؟ تنها کافی بود لنز را بر روی سوژه مورد نظر گرفته و دکمه را فشار دهید تا تصویر ثبت شود. اما در حال حاضر وضعیت فرق کرده است؛ شرکت ها سخت مشغول کار بر روی دوربین گوشی های خود هستند و در حالی که هنوز هم از چنین امکانی برای عکسبرداری برخوردارند، اما می‌بینیم که به لطف هوش مصنوعی، شاهد بهبود تجربه عکاسی هستیم. در همین راستا شایعاتی در مورد دوربین گوشی های آینده سونی نیز شنیده می‌شود.

به نقل از یک پست در وبلاگ Sony Mobile این چیزی است که به نظر می‌رسد سونی نیز به آن علاقه‌مند است. سونی در مصاحبه‌ای با این وبلاگ کمی در مورد دوربین های گوشی سونی اکسپریا ایکس ای 2 اولترا (Sony Xperia XA2 Ultra) سخن گفته است که برای نخستین بار در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد و یکی از کلیدی‌ترین قابلیت‌هایش دوربین سلفی دوگانه در قسمت جلویی خود بود.

تغییرات بزرگ در دوربین گوشی های آینده سونی

در این پست وبلاگ سونی مصاحبه‌ای با Kensuke Mashita شخصی که 15 سال سابقه فعالیت در سونی را داشته و در حال حاضر نیز مدیر ارشد بازاریابی بخش دوربین سونی بوده، انجام شده است. وقتی از وی در مورد آنکه چه تکنولوژی در پس دوربین گوشی های آینده سونی قرار خواهد گرفت سوال می‌شود، وی در پاسخ به این پرسش چنین می‌گوید:

من نمی‌توانم خیلی حرف بزنم، اما سلفی قدرت گرفته از هوش مصنوعی در راه است. ما در حال توسعه نسل آینده تجربه کار با دوربین هستیم که شگفت انگیز است.

البته این نخستین باری نیست که سونی می‌خواهد از هوش مصنوعی برای کمک به بهبود عملکرد دوربین های در گوشی های خود استفاده کند، اما به طور دقیق‌تر هوش مصنوعی سونی می‌تواند همچنان به پیشرفت ادامه داده و گوشی های آینده این کمپانی را برای رقابت هر چه جذاب‌تر در بازار آماده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. این ویدیو مقایسه دوربین xz2p با گلکسی اس 9+ دیدم
    جزییات چیزی بود که توش سونی خیلی بهتر بود ؛خصوصا توی شب!وقتی با دیافراگم 1.8، جزئیات بهتر از 1.5 اس 9+ بود…
    من قبلا هم مقایسه های پرچمدارای سونی رو سامسونگ دیده بودم و میگفتم چه اصراری داره سونی اینقدر خودشو بد جلوه بده، اما نظرم اینجا عوض شد… واقعا دوربین xz2p محشره… واقعا دست بالارو داره

  2. ویدیوی که از گوشی جدید سونی در اومده با مقایسه با دوربین سامسونگ s9و p20شاهکاری بایه خودش هستش با ایزو بالایی که داره میتونه تو تاریک ترین جا ها عکس های با وضوح و کیفیت بالا بده بیرون. سونی غول تکنولوژی. سامورایی بی ادعا

  3. سونی داشت هوش مصنوعی تقریبا تو گوشیاش تو خالت خودکار صحنه هارو تشخیص میده و با این کار میخاد بسیار قدرتمند تر از قبل و پیشرفته تر از قبلش کنه

  4. دیگه شاهکار هرچی دوربینو میخاد رو کنه

  5. سونی رو چه به هوش مصنوعی

  6. اخه سونی رو چه به دوربینن