پوستر جدید شیائومی می 8

پوستر جدید شیائومی می 8 به دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره می‌کند

پوستر جدید شیائومی می 8 با تمرکز روی دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی، توجه کاربران را به خود جلب کرد. به نظر می‌رسد Xiaomi Mi 8 با دستیار دیجیتالی خود، تجربه متفاوتی از کار کردن با گوشی را برای کاربران رقم خواهد زد.

پوستر جدید شیائومی می 8 که در آستانه معرفی این تلفن هوشمند شاهد انتشار آن هستیم، از احتمال تجهیز پرچمدار جدید شیائومی به یک دستیار صوتی قدرتمند با توانایی انجام طیف گسترده‌ای از کارها خبر می‌دهد.

پوستر جدید شیائومی می 8 نام دستیار صوتی این گوشی را مشخص می‌کند

شیائومی فردا با برگزاری مراسمی رسمی در شهر شنژن، از گوشی پرچمدار Mi 8 و دستبند هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد. پیش‌تر یکی از بنیان‌گذاران شرکت، لی جون (Lei Jun)، اعلام کرده بود فناوری های نوآورانه بسیاری برای معرفی در این رویداد وجود دارد و آنها نمی‌توانند هم‌زمان در رابطه با تمام آنها صحبت کنند. در همین راستا، از هفته گذشته شاهد انتشار پوسترهای متعددی هستیم که هرکدام از آنها به یکی از ویژگی‌های این تلفن هوشمند اشاره می‌کنند. پوستر جدید شیائومی می 8 هم از این قاعده مستثنی نبوده و روی آن عبارتی با این مضمون نوشته شده است: «هنگام رانندگی به همراه “Little Love”، چه تجربه‌ای را می‌توانید دریافت کنید؟»

اگر به یاد داشته باشید، “Little Love” نام دستیار هوش مصنوعی جدید شیائومی است که چند ماه پیش همراه با Xiaomi Mi AI Mini Speaker معرفی شد. از آنجایی که بسیاری از پرچمداران امروزی با دستیار صوتی اختصاصی یا قابلیت‌های هوش مصنوعی روانه بازار می‌شوند، تجهیز Mi 8 به این چنین چیزی می‌تواند منطقی باشد. به علاوه، ممکن است در آینده شاهد به‌کارگیری این فناوری در سایر محصولات شیائومی نیز باشیم.

پوستر جدید شیائومی می 8

به لطف اضافه شدن “Little Love”، استفاده از هر دستگاهی که از این سیستم پشتیبانی کند، آسان‌تر خواهد بود. کاربران می‌توانند علاوه بر ترجمه متون، کارهای مختلفی را مثل جستجوی اطلاعات، اجرای اپلیکیشن ها و کنترل لوازم هوشمند خانگی انجام دهند. این قابلیت به شما اجازه خواهد داد کارهای پیچیده را تنها با بیان یک جمله ساده انجام دهید.

انتظار می‌رود شیائومی می 8 همراه با چیپست اسنپدراگون 845، فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی، پشتیبانی از نسخه +4.0 سیستم شارژ سریع کوالکام و دوربینی قدرتمند که می‌تواند در بنچمارک DxOMark رقبا را به چالش بکشد، رونمایی شود.