سامسونگ گلکسی اس 9

امکان ضبط مکالمات تلفنی در گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس پس از آپدیت اخیر

مدت زیادی از انتشار آپدیت امنیتی ماه می برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ نمی‌گذرد؛ اما ظاهرا این به‌روزرسانی در برخی کشورها قابلیت ضبط مکالمات تلفنی را نیز در دسترس کاربران قرار داده است.

به تازگی برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با به اشتراک گذاشتن اسکرین شات از گلکسی اس 9 یا اس 9 پلاس، مدعی فعال شدن قابلیت ضبط مکالمات تلفنی در گوشی خود پس از دانلود و نصب به‌روزرسانی اخیر شده‌اند.

ضبط مکالمات تلفنی

ظاهرا این قابلیت همراه با بسته امنیتی ماه می وارد پرچمداران سامسونگ شده؛ اما از آنجایی که ضبط مکالمات تلفنی در برخی کشورها عملی غیرقانونی محسوب می‌شود، همه‌ی کاربران در سطح جهان از این امکان جدید بهره‌مند نشده‌اند.

در حال حاضر دسترسی کاربران گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به این قابلیت در کشورهای هلند، هندوستان، رومانی، روسیه، اسپانیا، سوییس و انگلستان به تایید رسیده است و از قرار معلوم این روند در هفته‌های آتی به برخی کشورهای دیگر نیز تعمیم پیدا خواهد کرد؛ اما سامسونگ از فعال‌سازی این قابلیت در کشورهایی که ضبط مکالمه تلفنی بدون آگاهی و رضایت طرف مقابل، غیرقانونی است خودداری خواهد کرد.

آپدیت مورد اشاره با توجه به مدل گوشی ها با شماره بیلد G960FXXU1BRE5 یا G965FXXU1BRE3 به کاربران ارائه شده است. چنانچه پس از دریافت و نصب این بسته نتوانستید هنگام تماس تلفنی، گزینه‌ی ضبط (REC) را بیابید این احتمالا بدان معناست که ضبط مکالمات تلفنی در کشوری که سکونت دارید عملی غیرقانونی محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. از ان به بعد جاسوس بازیا شروع میشه
    البته دختر پسرا کنظورمه

  2. وا مگه قبلا نمیشد ظبط کنی؟؟