اندروید اوریو برای موتو G5S پلاس

آپدیت اندروید اوریو برای موتو G5S پلاس توسط موتورولا منتشر شد

موتورولا از ارائه اندروید اوریو برای موتو G5S پلاس (Motorola Moto G5S Plus) خبر داد. این آپدیت علاوه بر ارتقا سیستم عامل به نسخه 8.1، بسته امنیتی ماه ژوئن را هم به موتو G5S اضافه می‌کند.

سرانجام آپدیت اندروید اوریو برای موتو G5S پلاس به صورت رسمی منتشر شد. در ادامه، تغییرات و قابلیت‌های جدیدی را که این به‌روزرسانی به ارمغان می‌آورد، بررسی خواهیم کرد.

ویژگی‌های آپدیت اندروید اوریو برای موتو G5S پلاس

موتو جی 5 اس پلاس از جمله تلفن های هوشمندی بود که کاربران در انتظار ارائه آخرین نسخه سیستم عامل اختصاصی گوگل برای آن بودند. حالا شعبه آمریکای موتورولا، عرضه اندروید 8.1 اوریو با ویژگی‌هایی مثل مالتی تسکینگ، کنترل اعلان کارآمدتر، مصرف بهینه‌تر داده‌ها، رابط کاربری جدید برای منوی Power، عملکرد بهینه‌تر باتری و بهبود اتصال بلوتوث را تایید کرده است. به این موارد باید بسته امنیتی ماه ژوئن را هم اضافه کنیم. به نظر می‌رسد Moto G5S نخستین تلفن هوشمندی است که این آپدیت را دریافت می‌کند چرا که گوگل هنوز این به‌روزرسانی را منتشر نکرده است.

هم‌اکنون اندروید 8.1 به صورت OTA در اختیار کاربران قرار گرفته و توصیه شده است این آپدیت را زمانی دانلود و نصب کنید که شارژ باتری حداقل 50 درصد باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ننگ بر هرچی جنس چینیه

  2. حیف اندروید که واسه اینا میاد

  3. نا موسا این موبایل ها مسخره چیه ؟؟