گوشی ال جی Q7 استایلوس پلاس

گوشی ال جی Q7 استایلوس پلاس یک قدم به معرفی رسمی نزدیک‌تر شد

دستگاهی با شماره مدل LGE LM-Q710 که آن را به گوشی ال جی Q7 استایلوس پلاس (+LG Q7 Stylus) نسبت می‌دهند، با دریافت گواهی NCC یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد. تصور می‌کنید موبایل جدید ال جی با چه قابلیت‌هایی در راه است؟

گوشی ال جی Q7 استایلوس پلاس جدیدترین عضو از محصولات سری Q7 کمپانی ال جی است که با صدور گواهی NCC در تایوان، انتظار می‌رود به زودی معرفی شود. سازندگان از پردازنده هشت هسته‌ای و آخرین نسخه اندروید در این تلفن هوشمند استفاده خواهند کرد.

گوشی ال جی Q7 استایلوس پلاس با 4 گیگ رم عرضه می‌شود

مطابق با اطلاعاتی که اوایل ماه جاری میلادی از طریق وب‌سایت Geekbench منتشر شده بود، گوشی ال جی Q7 استایلوس پلاس با شماره مدل LGE LM-Q710، به تراشه مدیاتک هلیو P10 با پردازنده هشت هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی، 4 گیگابایت رم و اندروید 8.1 اوریو مجهز خواهد شد. از آنجایی که سازندگان پشتیبانی از قلم هوشمند را هم برای این موبایل در نظر گرفته‌اند، احتمالا موبایل پیش رو که با نام +LG Q7 Stylus در تایوان عرضه می‌شود، به صفحه نمایشی بزرگ مجهز خواهد شد.

در حال حاضر، جزئیات چندانی در رابطه با ال جی کیو 7 استایلوس پلاس منتشر نشده است، اما با صدور این گواهی انتظار می‌رود طی روزهای آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این زمینه باشیم.

گوشی ال جی Q7 استایلوس پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*