تصاویر جدید شیائومی می بند 3

تصاویر جدید شیائومی می بند 3 به همراه امکانات آن فاش شدند

تصاویر جدید شیائومی می بند 3 در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. چینی‌ها در تیزر تبلیغاتی جدید خود، بخشی از امکانات این دستبند را فاش کردند که در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

همان افشا کننده‌ای که رندرهای شیائومی می 8 و می 8 اس ای را منتشر کرده بود، حالا یک روز مانده به مراسم شیائومی اقدام به انتشار تصاویر جدید شیائومی می بند 3 کرده است.

برداشت‌هایی از تصاویر جدید شیائومی می بند 3

انتظار می‌رفت می بند 3 برخلاف مدل قبلی‌اش، به نمایشگر رنگی مجهز شود، اما طبق آخرین عکس‌ها، این گجت هم از نمایشگری تک رنگ و از نوع OLED بهره خواهد برد، با این تفاوت که در می بند 3 از صفحه نمایش حساس به لمس نیز استفاده شده است. همچنین در تیزر منتشر شده توسط شیائومی به قابلیت روشن شدن صفحه با چرخاندن دست اشاره شده که این ویژگی در نسل پیشین نیز موجود بود.

تصاویر جدید شیائومی می بند 3

بر اساس شایعات و تصاویر لو رفته از دفترچه راهنمای کار با گجت، نمایشگر لمسی می بند 3 از ژست‌های حرکتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. برای نمونه، با حرکت کامل انگشت روی صفحه از یک سمت به سمت دیگر (Slide)، امکان عوض کردن آیتم‌ها یا گزینه‌ها وجود دارد و با کشیدن سریع انگشت روی نمایشگر به سمت بالا یا پایین (Swipe) می‌توان بین این موارد جستجو کرد. از دیگر امکانات می بند 3 می‌توانیم به نسخه 4.2 بلوتوث و فناوری NFC اشاره کنیم. می بند 3 همانند نسل پیشین خود استاندارد IP67 را دارد و در مقابل ضربه و سقوط از خودش مقاومت نشان می‌دهد. احتمال می‌رود نسل جدید مچ‌بندهای ورزشی شیائومی از باتری بزرگتری نسبت به نسل پیشین که تنها 70 میلی‌آمپر بود بهره ببرند.

تصویر زیر مربوط به تیزر شیائومی برای تبلیغ می بند 3 است که در آن به قابلیت روشن شدن صفحه با چرخاندن دست اشاره شده است. این ویژگی نه تنها در نسل پیشین بلکه در اپل واچ و بیشتر ساعت‌های هوشمند نیز دیده می‌شود.

تصاویر جدید شیائومی می بند 3

براساس شنیده‌ها، برچسب قیمتی که شیائومی برای می بند 3 در چین در نظر گرفته تقریبا معادل 26 دلار است. این مچ‌بند ورزشی به همراه شیائومی می 8، می 8 اس ای و رابط کاربری مخصوص شیائومی (MIUI 10)، فردا در خلال مراسمی در شهر شنژن چین معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بسیار وسیله کاربردی هست من 70 تومان تو آف خریدمش منتها با این استفاده ای ک من دارم شاید قیمت تا 150 هزار تومان هم براش باشه ارزش خرید داره اندازه گیریه خواب مهم ترین چیزی بود ک من ازش استفاده کردم چون ارزون هست و خیلی کوچیک میتونید همیشه بجز زمانیک شارژ لازم داره ب دستتون ببندینش حتی زمان خواب یا شنا یا حموم رفتن
    اگر ب سلامتیتون اهمیت میدید حتماً بخرید